hundemamma ♥ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Ikke likt meg å skrive slike innlegg men etter å ha vært hjemmefra en uke bare lurer jeg.... Hvorfor menn bruker mere sjampo enn damer? De har da vesentlig kortere hår. Hvorfor menn tror at når deres sjampo og dusjsåpe er tom kan de snike på kjærestens to ukers tid uten at vi merker det? Hadde de brukt normal mengde kanskje det hadde gått. Hvorfor menn ikke skjønner at noen lukter er forbeholdt damer. Herbal Essence lukter i utgangspunktet for mye uansett men på menn blir det helt feil. Så en gang en (luktet er vel riktigere...) enn gother gutt med langt svart hår. Likblek i huden og med sorte skinnklær. Den intense Herbal Essence lukten passet bare ikke inn. Hvorfor menn bruker mere toalettpapir enn damer? Jeg skjønner det med at de faktisk har hår i rumpa og kan trenge et ekstra tørk eller to men til gjengjeld rister de jo stellet når de tisser. Hvorfor menn bruker like mye vaskemiddel når de en sjelden gang vasker klær uansett mengde i maskinen. Hvordan menn tror de kan vaske alle mulige farger sammen bare det ikke vaskes for varmt... Yaeh...right!! De kan jo førsøke og se. Hvorfor menn alltid skal ha anerskjennelse på at de har støvsuget og ryddet. Hvorfor menn klarer å glemme vanne blomster hver eneste gang de er hjemme alene. Hvorfor den eneste gangen menn tar i dobørsten er når de har lagt så mye fra seg der at de selv blir uvel... Hvorfor menn tørker støv rundt ting og ikke løfter opp og tørker under. Hvorfor menn får barn til å se ut som små klovner når de skal kle på de. Hvorfor de eneste to tingene menn kan gjøre samtidig er svare ja samtidig som de glemmer hva de svarte på.... Ja jeg er litt hissig på menn akkurat nå men det går nok over snart. Måtte bare få det ut
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hehehe... Flere enn deg som "sliter" med dette
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hvorfor menn bruker mere sjampo enn damer? De har da vesentlig kortere hår. Svar: Vel, det er ikke min erfaring. Hvorfor menn tror at når deres sjampo og dusjsåpe er tom kan de snike på kjærestens to ukers tid uten at vi merker det? Hadde de brukt normal mengde kanskje det hadde gått. Svar: Er det virkelig så ille da? Her brukes det i fellesskap. Hvorfor menn ikke skjønner at noen lukter er forbeholdt damer. Herbal Essence lukter i utgangspunktet for mye uansett men på menn blir det helt feil. Så en gang en (luktet er vel riktigere...) enn gother gutt med langt svart hår. Likblek i huden og med sorte skinnklær. Den intense Herbal Essence lukten passet bare ikke inn. Svar: Noen lukter er forbeholdt damer? Kanskje de tenker at de liker lukta, eller kanskje de gir faen bare håret blir rent? Hvorfor menn bruker mere toalettpapir enn damer? Jeg skjønner det med at de faktisk har hår i rumpa og kan trenge et ekstra tørk eller to men til gjengjeld rister de jo stellet når de tisser. Svar: Noen menn liker faktisk å være såppas hygieniske at de tørker tissen. Hvorfor menn bruker like mye vaskemiddel når de en sjelden gang vasker klær uansett mengde i maskinen. Svar: Det tror jeg ikke det er bare menn som gjør. Hvordan menn tror de kan vaske alle mulige farger sammen bare det ikke vaskes for varmt... Yaeh...right!! De kan jo førsøke og se. Svar: Hva med å kommunisere? Ikke alt er medfødt, iallefall ikke når det kommer til klesvask. Lær han det da vel! Hvorfor menn alltid skal ha anerskjennelse på at de har støvsuget og ryddet. Svar: Det er det heller ikke alle som skal ha. Ikke min i allefall:-) Og uansett er det jo trivelig å bli satt pris på? Hvorfor menn klarer å glemme vanne blomster hver eneste gang de er hjemme alene. Svar: Her er det mannen som husker planter, og jeg som glemmer. Hvorfor den eneste gangen menn tar i dobørsten er når de har lagt så mye fra seg der at de selv blir uvel... Svar: Tror du må dressere han litt. Hvorfor menn tørker støv rundt ting og ikke løfter opp og tørker under. Svar: Tror du skal slutte å si menn, men heller "min mann". Hvorfor menn får barn til å se ut som små klovner når de skal kle på de. Svar: For det viktigste for de er ofte at barnet er varmt, ikke klar for photoshoot. Hvorfor de eneste to tingene menn kan gjøre samtidig er svare ja samtidig som de glemmer hva de svarte på.... HÆ? Du har en dårlig dag med mannen skjønner jeg:-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hm, nå beskrev du jo meg på flere av punktene. Og jeg er jo ikke mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå