Kæmma og trultene Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har ei jente på 2,5 år, og før idag lå vi og tulla i senga som vi pleier. Da fikk hun inn et skikkelig godt spark RETT på "lillebror" i magen og det var veldig vondt, og verket en liten stund. Nå er det gått over, men jeg har vært mere øm idag enn tidligere. Kan det skade den lille spiren? Hun er jo bare 2,5 men traff godt og hardt...
Kæmma og trultene Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2008 Ingen som vet om dette kan være farlig eller om jeg bekymrer meg unødig?
Maf og lillemann Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 det har sikkert gått bra! hvis noe hadde skjedd, så hadde du gjerne begynnt å blø.. er jo helt vanlig å være øm i magen osv... de små ligger godt polstret der inne, men hvis du er veldig bekymret så dra å få en sjekk hos jordmor/lege. det er fort gjort å høre på hjertelyden. eventuellt ring å snakk med dem. Det er lett for ¨å lese litt unødvendig mye her inne når du er bekymret- og det resulterer i at du bare blir mer bekymret... så kan du jo kanskje ta en prat med den blivende storesøster ang. magen din, at hun ikke må være så voldsom ect...
Kæmma og trultene Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Du har helt rett, for jeg tenkte ikke så veldig mye over det før jeg satte meg ned her nå i ettermiddag... Da skal jeg inge jordmor imrg bare for å snakke med henne. Ang vesla, så er hun så lita at hun ikke helt skjønner det. Men jeg sier at mamma har vondt i magen og at hun må være forsiktig. Så husker hun det i 5 minutter he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå