Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har hørt rykter om at det er ei i Kr.sand som driver med 3D-ultralyd. Ho nede på tønnefabrikken der.. Er det noen som vet om dette kan stemme? Har så lyst å ta en sniktitt til på jenta i magen.. men om vi må reise til oslo/sandvika eller stavanger blir det liksom så tiltak, og så mye dyrere...
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 På elvebredden (gamle tønne fabrikken) så har de ikke 3D, bare vanlig ordinær UL. Har vært der, hos Kristin Tronstad, utrolig hyggelig:-) Men de har visst 3D på sykehuset, man kan visst ringe å bestille der:-) Tenkte gjør det selv:-) Venter også ei jente i Februar:-D
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 De har 3d på sykehuset, har hørt at de også har 4d. Hvis noen har vært, hva kostet det??
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Fikk vite igår at det ikke stemte at ho på tønnefabrikken har 3D-ultralyd ja.. Men på sykehuset har de altså? Trodde den bare ble brukt ved medisinske årsaker.. men om det går an å betale for det uten at det skal være noe galt vil jeg jo det:) Noen som vet hva det evt. koster? Virker som om det er fryktelig få her inne fra kr.sand, med den lille responsen det er på lokale spørsmål, hehe.. Til du som også venter jente i februar, når er terminen din? kanskje vi treffes på sykehuset!hehe:)
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Virker ikke som det er så mange fra Kristiansand her inne nei... Hu ene jeg jobber meg fikk fortalt når hu var på ultralyden på sykehuset at det bare var og ringe og bestille 3D der opp, litt usikker på prisen, men vanlig pris på 3D ligger vel på alt fra ca 800-1200,- kr. Kan sikker være lurt å bestille i god tid tenker jeg... Jeg har termin 28 februar, 24 uker på vei på torsdag:-) Enn du da??
Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 da lurer jeg jammen meg på om jeg skal ringe og høre hvor mye det koster, og om jeg kan bestille om det ikke er altfor dyrt;) Jeg har termin 7.februar, så jeg er 27 uker på vei imorgen
Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Nå har jeg ringt, og snakka med ei som het Marianne på fødeavdelingen DEt var visst IKKE mulig å bare ringe og bestille det, det var bare et tilbud de hadde til gravide som hadde blitt henvist dit av forskjellige grunner.. så da vet vi DET dere:) Utrolig kjedelig! Men da får jeg bare klare meg uten, og vente med å se tuppa vår til hun bestemmer seg for å komme ut
Mamman til Mia Camilia Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg er fra kr.sand, så er flere
vibz666 Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Kommer fra rett utforbi kristiansand, er nok flere :-) Dumt det ikke var 3D på sykehuset, nærmeste er vel da Tønsberg eller Stavanger.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg er også fra utkanten av Kr.sand Termin i april
Tobias 25.01.07 Nr 2 16.04.09 Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 å jeg er også fra kr.sand
Hilde :) Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 jeg fikk se lillegutt i 3D da jeg ventet han.. på sykehuset i kr.sand var inne på vekstkontroll i uke 30, og spurte om det gikk ann å se i 3D. å jada ikke noe problem skal inn på vekstkontroll i uke 30 denne ganga også, samme jm, så jeg skal spør om vi kan ta en titt i 3d nå også det er jo egentlig rart at det ikke er noen som har 3D i kr.sand.. noen som har ringt rundt de forskjellige plassene å hørt? er helt utrolig å se de små inne i magen, så tydelig lillegutt lå å gnurte nesa si ned i morkaka da vi kikket på han så fikk ikke sett han så godt.. håper lilletulla ligger bedre til når jeg skal inn neste gang har forresten termin 21 feb mitt 5 barn. blir bare 11 mnd mellom de to minste her... bor i lindesnes, men er opprinnelig fra rett utenfor kr.sand
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Jeg bor også rett utenfor Kristiansand, men her er det ikke termin før i mai. Jeg synes også det er rart at ikke noen har 3D i Kristiansand.
Clementine Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 Jeg bor også i Kristiansand. Andregangs, skal ha i mars. Var på julebord i går og traff en tidligere kollega som også skal ha i mars. Når vi begynte å ramse opp alle vi kjenner som skal ha i mars, så tror jeg det blir fullt på føden... Men enig i at det er rart ikke det er flere på bim. Skal på ekstra ul om ett par uker, for ved den vanlige ul-en sa de jeg hadde svangerskapsforgiftning. Ingen som nevnte det for meg ... men det sto visst i papirene mine, så vekst og sånt måtte sjekkes en ekstra gang nå. Skal prøve å mase meg til noen 3D-bilder da hvis det går. Hadde vært veldig artig å se litt på gutten.
penut3 Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Heisan, er også fra Kristiansand.... Har termin 23 februar, med vår tredje jente:) Da er vi noen stykker likevel:)
tanyathe Skrevet 9. november 2008 #16 Skrevet 9. november 2008 hei jeg er og fra kristiansand har termin 3 februar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå