-Mariposa- Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Da søstra mi var gravid så spurte jeg hvordan hun visste det og hun sa at det bare visste hun, hun kjente det på seg. Men hun hadde vært gravid en gang før og mistet i SA i uke 8 så kanskje det var derfor? Jeg har egentlig liten tro på at det skal ha klaffet denne pp. Er jo min første skikkelige så hva hadde sjansen for det vært? Dessuten tror jeg vi bomma på el med en dag for seint så det gjør jo også at jeg har lave forhåpninger. Men så går jeg rundt her og håper på at DEN følelsen skal komme, den som søstra mi snakket om, at man bare VET. Men jeg kjenner ingen ting jeg, verken fra eller til. Forrrige uke var jeg litt kvalm og hadde mensmurringer, men nå er det ingen ting. Har IKM om nøyaktig en uke fra i dag og har som sagt ingen forhåpninger. Om den testen blir positiv får jeg skikkelig hakaslepp altså!
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Tja. Jeg har vrært gravid to ganger (1 SA), og jeg visste det begge gangene. Første gangen drømte jeg at jeg sa til meg selv at jeg var gravid, om igjen og om igjen. Og det var jeg.
-Mariposa- Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 wow, så stilig. Jeg har ofte drømmer om at jeg har babyer, men de er ikke sanne når jeg våkner Når jeg sitter her nå så kjenner jeg at det stikker helt nederst i magen over bekkenet. Sær følelse. Nei jeg må slutte å kjenne etter ellers blir jeg sprø! Skal teste på lørdag morgen tenkte jeg, da er det to dager til IKM.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Det var veldig spesielt. I tillegg var jeg på en måte halvveis våken. Kan huske at jeg lå og vrei meg i halvsvima og sa inni hodet mitt "gravid, gravid, gravid." Det var ikke sånn at jeg hadde prøvd å bli gravid, så heller ikke ønsketenking Du må slutte med en gang! Man kan innbille seg de rareste ting hvis man tenker for mye på det. Slapp av og tenk på noe annet. Lykke til
-Mariposa- Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Ok, jeg skal dra og trene i stedet så får jeg kjenne på stølheten i stedet, mye sunnere
Brugda Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg visste det alle tre gangene. (Men jeg har bare ett barn da.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå