Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg hørte noen rykter om at det er ei i Kr.sand som driver med 3D-ultralyd.. Ho nede på tønnefabrikken der.. Er de tnoen som har peiling på om det kan være sant? har såå lyst å ta en titt på lillegull til, men om vi må reise til oslo/sandvika eller stavanger blir det liksom så tiltak..:S
frøet76 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Vi prøvde å finne noen i Kr.sand i sommer, men fikk vite at det fantes ikke. Kan jo ha forandret seg, men.... De har kun 3D på sykehuset, men da må man vel ha henvisning.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Okei Jeg spurte også etter det da jeg var på ultralyd i uke 12 (er 26 uker nå), og da sa de at de anbefalte ultralydklinikken i sandvika, at de kun bruker 3D-ul i kr.sand til medisinske årsaker osv. Men så var det ei jeg vet om (som har samme jordmor som meg) som fikk vite av henne at det er ei der som driver med det.. Ho skulle prøve å finne ut om det stemte, men det virker jo som om det tar sånn tid å finne ut av, at jeg tenkte jeg måtte høre her inne i håp om å finne det ut før..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå