Gå til innhold

"Brennende" smerte i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har opplevd/opplever det samme?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det naermeste jeg kommer er en brennende (mye likt halsbrann) og stikkende smerte, overst i livmoren, og ned langs siden.

Spurte lege hva dette kunne vaere paa kontroll i dag, men eneste han sa var at vi fikk maale magen og se at den vokste. Spurte igjen, men fikk ikke svar.

Gaatt med dette siden fredagen naa, og lurer forferdelig paa hva det kan vaere.

Er det til noen hensikt aa kontakte fodeavdelingen og prate med jordmor der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt dette i forbindelse med svangerskapet. Men kan innimellom få en liknende følese slik som du beskriver i forbindelse med menstruasjon eller rett i forkant. (Gjerne også etterfulgt av diare.)

 

Hvis du føler deg utrygg og ikke synes legens svar var beroligende nok ville jeg kontaktet fødeavdelingen for sikkerhets skyld.

Skrevet

jordmor på fødeavdeling eller annen jordmor er ofte mer behjelpelig enn fastlegen!

fastlegen hadde jeg ikke noen nytte av, tok meg aldri alvorlig, lurte noen ganger på om det ikke kom lyd ut når jeg snakket for alt gikk jo rett igjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...