Gå til innhold

Angående tidlig ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om man alltid trenger henvisning fra lege? Tenker da på rundt uke 10, uten noen spesiell grunn, bare at man som blivende mor for første gang er litt bekymret for fosteret... Kan man bare bestille selv eller? Og vet noen hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du bestille det selv, og det koster ca 1000 kr.

Skrevet

Jeg bare ringte og bestilte time selv. Her kostet det 50 kr hos en offentlig gynekolog, og 500 kr hos en privatpraktiserende gynekolog. Sykehuset kommer du ikke inn på uten henvisning.

Skrevet

Det bestiller du selv. Jeg betalte 580 for vanlig ul og 1000 for 3D ul

Skrevet

Den ringte jeg å fikk selv,men betalte ingenting.Men sitter kanskje i en litt annen situasjon :)

Skrevet

Jeg lurer på en annen ting i forhold til det å "bestille time" til ultralyd. Hvis man har veldig lyst til å vite kjønnet på babyen, og de ikke kunne se det på rutine-ul, kan man da bestille time på ul med bare dette som på skudd??

Skrevet

Takk for svar :) Ser at prisene varierer veldig ja.. men det er jo ikke det viktigste! Noen som vet fra hvilken uke man ser noe på utvendig ultralyd? vil bare forsikre meg om at det faktisk ER et foster der inne, veldig betryggende å se føler jeg.. HI

Skrevet

Ja så lenge du betaler for det selv. det var derfor jeg tok 3d ul første gangen.

Til hun over. Jeg tok ul i uke 11 nå sist og da kunne vi helt fint se det på utvendig ul. Men det er ikke alltid de ser det utvendig så tidlig. Det kommer ann på hvordan livmoren din er. De prøver uansett utvendig først når du er 10-12 uke rpå vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...