olebrum78 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har nå med aloe vera, og synes det lukter surt på vaskerommet av den.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Outdore fresh fra softlan lukter godt, men er veldig parfymert. Bruker ikke det på alt for å si det sånn, men lukter veldig godt :-) Ellers bruker jeg Blenda sensitive som er luktfritt...på ungenes klær i hvertfall.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Gul My. Etter at gul Comfort fikk "ny" lukt for noen år siden har jeg bare brukt den fra My. Takler den til og med nå når jeg har ekstremgravidluktesans.
Mrs. Kaizer Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg bruker bare parfymefri. Synes alle lukter fælt. Når sønnen min har kompisen sin på besøk, så lukter hele huset vårt skyllemiddel. Tror nok mora hans er veldig raus med skyllemidlet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Sommerfrisk går jeg nok aldri lei =)) (lurer på om det er comfort som har den, men husker ikke helt sikkert =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå