Gå til innhold

Hva kan jeg gi til min 6mnd sønn til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å tenker på jula, den nærmer seg. Nesten alle julegavene er i boks, unntatt til min mann og sønn (som til jul blir 6mnd)

Men hva iallverden kjøper man til en gutt på 6mnd? Regner med vi får nok av leker av resten av familien, og klær er jo litt "teit" å gi til sin egen sønn også, trenger liksom ikke noe... Mange spør hva vi ønsker oss, og vet ikke hva jeg skal svare...

Foreslo for mannen min at vi sammen, alle tre, kunne ønske oss en bæremeis.

Kanskje noen andre har noen bedre forslag... Iallefall hva vi kan finne på å kjøpe til pjokken, vrient altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyakebrett, det brukte jeg mye til ungene her. Det er med litt ryggstøtte og sele, jeg puttet et lite lammeskinn i det og dro ungene bortetter veien. Veldig populært. Han er kanskje litt liten når han bare er 6 mnd, men mot slutten av sesongen når han har lært å sitte støtt er det kjempegøy..

Skrevet

Du kan jo ønske deg ting til ham som han kan bruke når han blir større. Gyngehest, gåvogn, huske, duplo, bøker, biler, dukker, togbane, bilsete. Synes forresten bæremeis var en god ide.

Skrevet

Synes det med bæremeis var en god ide om du tror dere blir å bruke den. De 2 første julene til eldste min kjøpte jeg ingenting til han, han hadde ikke bruk for noe jeg kunne komme på da, og syntes det var greit å vente til etter jul med å kjøpe klær han trengte for å se hva han fikk.

Synes ikke det er noen vits å kjøpe noe bare for å kjøpe, han er så liten ennå at det ikke betyr noe.

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du spør om? hva dere kan ønske dere av andre til en på 6 mnd? Masse! Bæremeis selvsagt, ting han trenger når han blir litt større, det er jo fornuftig det. Hva du skal gi sønnen din til jul? Han har nok neppe noe forhold til det og som du sier så får dere masse av andre så jeg hadde ikke kjøpt noen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...