Gå til innhold

Håper og håper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har helt siden vi pratet på det å få barn sagt at han vil bli ferdig med studiene og få seg en jobb før vi får barn. Men så har det seg slik at han ikke klarte et fag ett semester slik at han er på etterskudd, derfor har jeg forventet at han ikke er ferdig med studiene før til neste jul:( Lenge til det altså når man er veldig babysjuk. Men nå i det siste har han snakket på å ta fire fag til våren, bare ta ett enkelt fag for å få nok studiepoeng og bli ferdig fordi han vil at vi skal få barn sammen. Han foreslo tilogmed at hvis han gjorde det og blir ferdig til sommeren kan vi begynne å prøve utpå våren slik at vi kan få en baby rett over nyttår, 2010 altså:D Jeg håper at det blir slik, jeg kan nesten ikke vente, og nå virker det som om han nesten ikke kan det heller... Jippi =)

Jaja, det var et lite (lang forklaring på det men) gledesutbrudd fra meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre :)

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne. Veldig koselig å høre slik fra samboeren din da. At han er veldig klar han også :)

Da er du kanskje mange måneder på vei om et år fra nå da. Det går fort! Nyt tiden imens. Det har jeg begynt å gjøre :)

Skrevet

mhm, takk:) Ja tenk om jeg blir gravid iløpet av våren/sommeren (kan jo hende jeg må prøve ei stund), gleder meg veldig til å se hva tiden bringer. Over jul har vi nok planene klare tenker jeg, så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente..

Har dere lagt noen planer enda da? Er vel snart ferdig med oppgaven din du nå, og klar for jobb og flytting?

Skal nok nyte tiden jeg også;)

Skrevet

ja, du kommer sikkert til å nyte tiden masse :)

Sitter oppe og ser på valget, derfor svarer jeg på "natten" :)

Ikke laget noen mer planer enn at vi skal prøve på høsten/vinteren neste år, iallefall slik at jeg har jobbet en stund. Har fortsatt veldig lyst på barn selvfølgelig, men stresser ikke så med det lenger. Har så mye annet på plakaten nå :) og vi koser oss masse. Har liksom gått litt opp for meg at plutselig skjer det og at det er om å gjøre å nyte tiden som er nå. Men gleder meg selvfølgelig til å prøve da:) Man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta, nei.

Ikke lenge til våren gitt. spennende!

Skrevet

Nei det var det, jeg har ventet så lenge at jeg klarer ikke å slå meg til ro med å tenke at det skjer tidsnok liksom:P hehe Men bra at du tenker slik du gjør da, så slipper du å gå rundt å stresse sånn, for det er ganske slitsomt merker jeg.. :S

Vi fant ut i går når jeg skal slutte med prevensjon hvis han ligger godt ann med studiene da selvfølgelig. Så da får jeg glede meg til det. Av erfaring vet jeg at tiden flyr, selv om det ikke virker sånn akkurat nå..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...