Randis Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg var på ultralyd idag og så tydelig kjønnslepper og null snopp. Alt var ok og jeg svever på rosa skyer akkurat nå. Har to gutter fra før slik at det blir moro med rosa og rødt i huset. Er 17+6 idag. Fikk termin 10.april.
mecluc Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 å så kjekt!! Gratulerer så masse! kjekt å få en jente når du har to gutter da. Lykke til videre i graviditeten og med den lille jenta.
lilletulle Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg har også en prinsesse i magen<3 termin 27 mars:D mitt første barn<3
Randis Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Takk, takk. Gleder meg veldig til å komme lengre og få babyen ut og møte henne.
beredt Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Så moro!!!! gratulerer så mye! Da er du med i påskeklubben du:) Jeg har termin 11 april. Spennende å følges fremover! Skal på ul fredag, 90 % sikker på gutt i følge magefølelsen.
Kvinne22 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer med ei jente i magen:) Var selv på ultralyd i sist uke og jeg har en gutt i magen. Termin 25 mars:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 så koselig og ekstra når du har to gutter fra før.gøy å pynte med kjoler og hår.blir jente her også.så jeg får 3 nydelige jenter jeg:)
Randis Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 Takk, takk. Gleder oss stort til å treffe nurke. Blir litt annerledes med andre farger og slikt. Gleder meg igrunn. Hadde gledet meg like mye med en gutt. Tenk dere tre gutter med full fart i lek i hagen. Arti!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer ;o) Er jo kjekt å få jente når du ikke har fått det før! Jeg skal på UL på fredag også,foreløbig termin 6.april og er kjempe spent!! lykke til videre
scoobydo Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Så morro Randis Er spent på om det fortsatt er en gutt i magen min om 3 veker FOrmen er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå