Gå til innhold

Jeg har ei jente i magen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd idag og så tydelig kjønnslepper og null snopp. :) Alt var ok og jeg svever på rosa skyer akkurat nå. :) Har to gutter fra før slik at det blir moro med rosa og rødt i huset. :) Er 17+6 idag. Fikk termin 10.april. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så kjekt!! Gratulerer så masse! kjekt å få en jente når du har to gutter da. Lykke til videre i graviditeten og med den lille jenta.

Skrevet

Jeg har også en prinsesse i magen<3 termin 27 mars:D mitt første barn<3

Skrevet

Takk, takk. Gleder meg veldig til å komme lengre og få

babyen ut og møte henne. :)

Skrevet

Så moro!!!!

gratulerer så mye!

Da er du med i påskeklubben du:) Jeg har termin 11 april. Spennende å følges fremover!

Skal på ul fredag, 90 % sikker på gutt i følge magefølelsen.

Skrevet

Gratulerer med ei jente i magen:)

Var selv på ultralyd i sist uke og jeg har en gutt i magen. Termin 25 mars:):)

Skrevet

så koselig og ekstra når du har to gutter fra før.gøy å pynte med kjoler og hår.blir jente her også.så jeg får 3 nydelige jenter jeg:)

Skrevet

Takk, takk. Gleder oss stort til å treffe nurke. Blir litt annerledes med andre farger og slikt. Gleder meg igrunn. :) Hadde gledet meg like mye med en gutt. :) Tenk dere tre gutter med full fart i lek i hagen. Arti! :)

Skrevet

Gratulerer ;o) Er jo kjekt å få jente når du ikke har fått det før! Jeg skal på UL på fredag også,foreløbig termin 6.april og er kjempe spent!!

lykke til videre

Skrevet

Så morro Randis :) Er spent på om det fortsatt er en gutt i magen min om 3 veker :) FOrmen er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...