lykketrollet:) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 .... Hun ringte meg på jobben nå nettopp, gråt så fælt for hun hadde så vondt i hodet (hun sliter med migrene)... Hadde nettopp kommet fra skolen og var helt gåen. Synes dere jeg bør dra hjem til henne? Jeg slutter egentlig kl 16 på jobb.... Hun har tatt en smeltetablett, men kan ikke si jeg liker at hun tar sånt når det ikke er voksne i nærheten... Hun er 9 år. Får så vondt av henne, jeg...
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Dra hjem til henne,ikke noe å lure på! Mvh
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Følg magefølelsen din, den pleier å ha rett i slike tilfeller.
Honningmelon Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde dratt hjem med en gang. God bedring til jenta di :-)
lykketrollet:) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Følger magefølelsen og drar. Står nesten med jakka på allerede.... Takk for svar!
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 jeg hadde dratt hjem. Har man sykt barn så har man sykt barn.. er sikkert godt å få mamma hjem om man er slapp og sliten selvom man er stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå