Gå til innhold

Hva er det med enkelte av damene her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mange måneder siden at det var hvertfall 2 som jeg husker som klagde og bar seg over at alt hva samboeren var og ikke var. Hun ene trodde han hadde et forhold til ei på jobben og det var ikke måte på. Men nå ser jeg at begge to er faen meg gravide igjen. Hva med å vente litt med å bli smelt på tjukken før man vet om forholdet kommer til å vare en stund til eller ikke? Og hvis man har skikkelig dårlig råd, så er det vel heller ikke et sjakktrekk å få en munn til å mette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forsåvidt enig med deg. Men det er vanskelig å vite alt om andres situasjon kun basert på hva de forteller her inne.

Man skal være forsiktig med å dømme mennesker man ikke kjenner.

Skrevet

Enten så tror de at mannen kommer til å bli hvis de får et barn til..

Eller så fant de ut at det er de som er noen sjalu nek og at mannen ikke hadde gjort noe galt! Og for å lette sin egen dårlige samvittighet, gir de ham et barn til..

Skrevet

Jeg dømmer de ikke, men skjønner ikke bare hva de driver med. De burde heller være mer forsiktig så mye dritt de har slengt om mennene sine her, så er det fort gjort at noen i det virkelig liv kjenner de igjen.

HI

Skrevet

de trenger jo heller ikke forsvare seg eller forklare seg på noen måte ovenfor deg da.. så mye kan ha skjedd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...