Gå til innhold

Bare jeg som har middagsskrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som lakenskrekk bare på det å lage middag? Nå MÅ jeg begynne å lage, men det er akkurat som om kjøkkenet, maten og komfyren gir meg lyst til å legge meg under et pledd, nynne la-la-la og stenge meg helt inne av og til....*i-middags-vranglås-i-dag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vært borte i den før...da er det kjekt med tlf og mat til døra=)

Skrevet

I know. hadde ikke kostet meg NOE å ringe etter mat i dag hadde det ikke vært for at økonomien nekter meg, spesielt siden vi spiste på Ikea 2 ganger sist uke, hehe... Hmf, mulig motivasjonsmangel skyldes kjedelig middag i dag også... Jeg er så matlei!! *håpe på bedre tider i morgen*

Skrevet

har blitt sånn her etter jeg ble gravid og matlysta forsvant... Liker egentlig veldig godt å lage gode, sunne middager hver dag men nå frister det ikke engang... blir mye kjapp mat for tida gitt... dessuten er komfyren vår på hell og det begrenser en del for den steker ikke skikkelig... men bare et par mnd til nytt kjøkken i nyhuset så da regner jeg med at ting tar seg opp igjen :)

Skrevet

Hos oss går det mye i Toro og Fjordland for tiden. Blitt mye bra der de siste årene, men selvfølgelig en del dyrere enn å lage selv. Sparer likevel en del strøm, og framfor alt svært mye tid. 4 min istedenfor 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...