-Hoppsi Deisi- Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Stekt seifilet med potet og grønnsaker
Reflexia Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 kjøttdeig og pasta med salat og ost her..mmm
ZamZam Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Kyllingsuppe med ferske rundstykker.. Det passer så godt til grå dager,.. (deler selvfølgelig oppskriften fordi den er sååå god og oppskriftboken var oppe på den siden.. ) KYLLINGSUPPE! • 2 Kyllingfilleter • 1 Eple • 1 Løk • 2-3 ss Karri • Litt sukker • 2 små bokser tomater i biter • 2 terninger grønnsaksbuljong • 1 dl vann • 1 dl fløte • Salt FREMGANGSMETODE: • Kutt eple og kyllingfilletene i like store biter. • Finhakk løken -Brunes i panna - Ha over i en kasserolle, tilsett resten og la putre i ti min. Saltes etter smak
Petrine C",) Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 http://matprat.no/artikkel.aspx?artid=13025
hit og dit Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Komler, nam nam. Eg har laga mine første i dag, og håper dei i det minste blir halvparten så gode som mormor sine.
celodi Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Spagetti,kjøttdeig,spagettisaus og salat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå