Gå til innhold

Dette med at Palin ble lurt med Sarkozy-etterligning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun virker utrolig bornert og kunnskapsløs. Men akkurat dette at hun lot seg lure her, og svarte vanlig, synes jeg faktisk ikke man kan latterliggjøre henne for.

For det første var dette en telefon som hennes rådgivere hadde sluppet gjennom.

Hun var dessuten "på jobb", og var rett og slett nødt til å snakke nortmalt og høflig med vedkommende, fordi for alt hun visste kunne det VÆRE at sakozy virkelig var så rar og gal, og hun kunne jo ikke begynne å se og si "haha, du tuller" osv. I TILFELLE det ikke var tull. Det hadde jo vært mye verre.

Hun bøe satt i en helt umulig situasjon her, så dette mener jeg ikke man kan bruke til å bevise hvor dum hun er (fins mye annet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda...men å ikke skjønne det før etter 6 MINUTTER!? Det er LANG tid i en samtale altså!

Skrevet

Det er sant, men det er utrolig risikabelt uansett å begynne å le I TILFELLE det mot formodning virkelig var den franske presidenten.

Skrevet

Men det var en forferdelig dårlig fransk-engelsk etterligning da....halloooo? Ble nå litt artig for oss andre i det minste ;o)

Skrevet

Det sier seg selv at presidenten av Frankrike ikke ringer til USAs mulige (kjære Gud, nei, nei, nei!) nye visepresident og snakker på den måten!

Skrevet

Ja, det hadde jo vært rart, men sett deg i hennes sted da.

Den franske presidenten har for øvrig gjort ganske mye som det sier seg selv at en president ikke gjør, så hun kunne ikke basere sin oppførsel på at det var fake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...