to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 jeg har ikm i dag eler de to neste dagene. kan jeg teste i kveld for eksempel? eller burde jeg vente til i morra??
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Du KAN teste når som helst, men da kan du også få usikre svar. Altså at du får negativ test, men allikevel kan være gravid. Best å teste med morgenurin/urin som har ligget lenge i blæra. La det gå 4-5 timer uten at du har vært på do - så kan du nok teste på kvelden også.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Som WF sier så er det viktigste at urinen har fått ligge i blæra nokså lenge. Om du holder deg 5 timer på natta eller på dagen for så å tisse på pinnen har ingen betydning. Jeg har fått positive tester på kvelden med begge mine små. (Den siste var vel litt over ikm, men testet ikke før da) Så, om du ikke går på do flere ganger før til kvelden kan du sikkert ta en test da. (Men ikke mist motet om du får neg. test første gangen, ofte må en vente til noen dager etter ikm, fordi egget kan ha festet seg litt senere enn en tror osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå