Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Ville jo spart mye penger på brød og kaker da..
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 da tenker jeg mer på arbeidstidene de har.. de skal jo være på jobb i 4- tiden.. visst ikke før.. så hadde jeg nok blitt litt tjukk av han au hihi
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Om jeg kunne??? Gjett om:-D Er vel ikke et problem at de skal på jobb kl 4..da kommer de desto tidligere hjem, tar seg en tidlig middagslur for å kompensere for lite nattesøvn, og har ettermiddagen til rådighet. ...også hadde jeg blitt tjukk ja..;-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Nei. Arbeidstida skremmer meg ikke, men jeg hadde blitt fryktelig feit.
babygullz <3 vilde Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Hadde mannen min vært baker og kommet hjem med kaker wienerbrød og ferske brød hver dag hadde jeg ikke kunnet kommet nærmere himmelen=p
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hehe, vi har faktisk en hel haug med wienerbrød i fryseren som må stekes, også har vi boller, og får vi besøk, kan jeg be han ta med noe godt fra jobben. Men som regel bruker vi å ordne oss selv:) Han får ta med brød og slikt hjem da, men kun til vårt behov:D
Lillemus&mamma'n Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Uff, da hadde jeg blitt feit... Eller en kokk, uææh, hjelp! Hadde sett ut som en amerikaner før jul, tenker jeg. Ikke det at jeg er none sylfide nå når jeg selv lager maten, men de heftigste utskeielsene uteblir når det er jeg som må "slave på kjøkkenet"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå