Gå til innhold

Kunne du har vært sammen med en tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne ikke jeg for jeg hater tannleger, det er noe med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... hadde jo spart masse penger på det:) Gratis tannlege..

Skrevet

Et absolutt NEI fra meg. Tannleger står for et HELT annet verdisyn enn det jeg står for. Jeg kunne ikke ha forestilt meg i min villeste fantasi å faktisk skulle sitte å dele livet mitt med en slik en. Om min kjære hadde sagt han ville bli tannlege, hadde det vært tvert ut. Synes rett og slett det er trist at noen vil bli TANNLEGER...?! Nei, da er jeg heller sammen med en biblotekar!!

;)

Skrevet

tjener ikke de godt med penger da? hehe..

tatt med seg den hvite frakken hjem.. grrrr.. hehehehe..

Skrevet

Hehe:) Ja, om han hadde vært den rette så hadde jeg kunnet vært sammen med en tannlege, en sjømann, en søppelmann, whatever:D

Skrevet

Ja, jeg var sammen med en fantastisk fyr som var tannlege. Jeg hadde nok svart nei foer jeg moette ham, men han var bare herlig!

Skrevet

"Jeg hadde nok svart nei før jeg møtte ham..." ??? Hva i all verden skulle telle negativt mot yrket tannlege, høne??

Skrevet

Er det noen som har blitt inspirert av Frp/muslim-debattene her? Tror kanskje det er litt forskjell på yrkesvalg og verdisyn/religion, eller?

Sånn ellers, kunne fint vært sammen med en tannlege, har vokst opp med en tannhelsesekretær-mor, så jeg har ikke noe dårlig forhold til den bransjen.

En bøddel hadde jeg derimot hatt vansker med, men det er vel ikke noe stort problem i Norge : )

Skrevet

Vel, jeg har tannlegeskrekk, saa jeg hadde kasnkje sagt nei da jeg var ung og dum. Jeg var bare 18 da vi ble sammen :-) Men i dag er min formening at yrke ikke er viktig saa lenge det er innenfor loven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...