Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Skal på apoteket for å kjøpe angrepille, men har omgangssyken og kaster opp relativt ofte. HJELP, jeg kan jo ikke bli gravid nå, og vil angrepillen virke hvis jeg kaster opp (tvilsomt, jeg vet..)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Norlevo....tas innen 72timer er det vel. Kjøp en ekstra pakke og ta en ekstra hvis du kaster opp....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Ring legen din og hoer om du kan faa satt in kobberspiral som noedprev! (jeg opplevde det samme for en droy maaned siden og gjett hvem som er gravid)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Shit! Ble du gravid ja, abort er uaktuelt for meg uansett. Men jeg kan ikke bli gravid, kjøper to pakker Norlevo og satser på det.Takk for svar:-)! HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Kobberspiral er ikke abort (det er ikke aktuelt her heller). Det hindrer egget fra a feste seg. Leste om det da det var for sent ... Lykke til da.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Prøv kvalmestillende og Imodium eller noe for å unngå diarè til de får virket....et tips bare... :-) Lykke til....hvis ikke så er kobberspiral som nevnt av andre her en mulighet, men må da settes inn innen 5døgn har jeg forstått.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Mente ikke å si at kobberspiral er abort da:), bare oppsummerte litt for meg selv egentlig med at det var uaktuelt. Nå tar jeg turen til apotaket iallefall. Igjen takk for svar;). HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå