ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 På bryllupet (i Thailand): 5 retters: - rekecoktail i ananas - aspargis kremsuppe - "gourmetplate" med kylling, svin, biff og groennsaker - sitronsorbet - fritert ananas På vennefesten tror jeg det blir en form for gryterett og enten dessert eller kake.
Rikard si pia :) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Vi velger å ha koldtbord. Da får gjestene forsyne seg selv. Valget er tatt pga forskjellige matallergier som: skalldyrallergi, nøtteallergi, eggallergi, melkeallergi, glutenintoleranse osv.. Men hva det kommer til å bestå av er ikke helt avklart. Men spekemat, frukt, eggerøre, div salater, forskjellig tilberedt laks.. Kom gjerne med forslag! Det er min kommende svigerfar som tar seg av maten og han er flink å lage mat! Så jeg gleder meg til det Men jeg er usikker på dessert.. Kanskje det blir alle kakene? Til nattemat tror jeg at det blir servert lapskaus med flatbrød... Lykke til med planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå