Gå til innhold

Hva skal dere ha til mat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bryllupet (i Thailand):

5 retters:

- rekecoktail i ananas

- aspargis kremsuppe

- "gourmetplate" med kylling, svin, biff og groennsaker

- sitronsorbet

- fritert ananas

 

På vennefesten tror jeg det blir en form for gryterett og enten dessert eller kake.

Skrevet

Vi velger å ha koldtbord. Da får gjestene forsyne seg selv. Valget er tatt pga forskjellige matallergier som: skalldyrallergi, nøtteallergi, eggallergi, melkeallergi, glutenintoleranse osv.. Men hva det kommer til å bestå av er ikke helt avklart. Men spekemat, frukt, eggerøre, div salater, forskjellig tilberedt laks.. Kom gjerne med forslag! Det er min kommende svigerfar som tar seg av maten og han er flink å lage mat! Så jeg gleder meg til det :)

Men jeg er usikker på dessert.. Kanskje det blir alle kakene?

 

Til nattemat tror jeg at det blir servert lapskaus med flatbrød...

 

Lykke til med planleggingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...