.:(HerQ):. Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Særlig om natta/sent på kvelden renner det bokstavelig talt og jeg er lei av å bytte sengetøy! Ting blir rett og slett vått, og jeg syns ikke denne melkegreia lukter spes godt når den har tørka inn.. Hvor får jeg tak i sånne enkle ammeinnlegg? jeg er ikke ute etter noe i ull, bare noe jeg kan bruke om natta...! og hva koster sånne?
AE84 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 du kjøper engangs i dagligvare butikkene, eller apotek!
.:(HerQ):. Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 thank u... på rema?? kan ikke si jeg har sett noen der, men det er jo ikke store greine da!
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Husker jeg ble helt avhengig av Coop sine ammeinnlegg da jeg ammet forrige gang. De setter seg ikke fast i puppen (som de jeg kjøpte på apoteket gjorde) og var veldig billige. Har du forresten så mye melk allerede??????
.:(HerQ):. Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Ja... Jeg vet ikke om det er noe feil med meg jeg, men jeg blir iallefall våt på armene og sengetøyet+laken hver eneste kveld. Kjøpte meg noen fra apoteket igår, i en gl boks, sns de var stre og stive. De bråka jo! Hehe... Får prøve ut litt forskjellig. Dårlig flaut å stå på jobben å bli våt igjennom bh, tshirt og en genser! Så nå er jeg sikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå