*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 På bordene, blomster osv? )
Aylinah Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Har kjøpt hvite duker på jysk,samt røde velour lengder som skal ligge på midten av bordet. Skal ha 3 forskjellige høyder på kubbe lysene på annenhvert bord. Blomstene mine vil være røde roser,calla liljer og eføy Skal også ha disse i brudebuketten Og til blomstene på bordet skal jeg ha et slags pulver som ser ut som is når det er blandet med vann Skal gifte meg i vinter,på valentinesday
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Det høres ut som om det kommer til å bli kjempe fint:o))))
Aylinah Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Takk,det blri nok veeeldig enkelt Ute skal jeg forresten ha noe jeg skal lage selv. Skal fryse de samme slag blomstene som nevnt over her lagvis med vann i en bøtte,og på toppen skal jeg lage plass til fakkel,satse på det blir bra,skal lage 4 stk hehe Masse lykke til med planleggning,du har mye kos og stress i vente hehe,husk å puste ut iallefall:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Kommer til å bli det eventyr bryllupet det jo! Hehe! Jo takk for det. Vi har gooood tid vi da. Blir ikke noe før April 2011, på bursdagen min. Men er greit å ha god tid:)
Aylinah Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Ja,blir det.Samboern min er nordfra,så vi skal sikkre oss snø (tror vi) så blir bryllup der oppe,har bare 3mnd igjen nå hehe. Ååå,da er det jo en halv evighet igjen da jo *flire* Men,er veldig greit med god tid.Både til å legge av penger,og raske med seg alt av god tilbud på alt fra pynt,til duker osv
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Moro! Ja, det går fort det:o))) Hehe, ja er egentlig det. Men jeg trur det kommer til å gå utrolig fort. Hehe! For er jo så mye som må gjøres! Jepp, er det som er planen. Å kjøpe litt nå og da, og på tilbud. Kan spare mye på det:o)))
Aylinah Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Ja,virkelig Vel,masse,masse lykke til med planleggningen Blir sikkert et flott bryllup på deg også
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2008 Takk takk:) Masse lykke til med bryllupet som nærmer seg hos deg:o)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Vi skal ha hvit, lilla og sølv... Blomstene skal være hvite roser og lilla orkideer hovedsaklig.. Dukene blir hvite, men tenke å bruke lys og servietter med litt farge...
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Blir samme på oss som til Katrine:) over her; Hvitt, lilla og sølv:) Samme med brudebukett; Hvite roser og lilla orkideer.. Hvite duker med litt lilla stæsj:) Mye hvitt og glass, med litt lilla og litt sølv:) Har sett for meg dette i mange år, så gleder meg til å prøve det ut;)
jeglurer Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Jeg skal ha hvite og lyslilla roser. Hadde tenkt lilla orkideer, men det går visst ikke på den årstida jeg gifter meg... Sesongen for orkideer er fra oktober/november..
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Ei venninne av meg giftet seg i begynnelsen av juli, hu hadde hvite orkideer...har det kansje noe med farge å gjøre da?? Håper jeg får ha lilla orkideer:(
jeglurer Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Jeg var innom en blomsterbutikk og forhørte meg litt, og der sa dem i hvertfall at det var nesten umulig å få tak i orkideer i august.. Tror ikke det har noe med farge å gjøre, men kanskje det bare er veldig veldig vanskelig å få tak i, så da blir jo prisen deretter også. Og hva hvis dem ikke klarer å anskaffe det, og du plutselig må endre på alt.. Også hvis man skal ha lilla roser, må man visst bestille i god tid, fordi det ikke er en vanlig farge å ha i butikkene. Men jeg har jo bare snakket med én person i én blomsterbutikk, så det er jo ikke sikkert at dette er fasit.. men jeg ville ihvertfall sjekket litt rundt omkring, så du vet hva du har å forholde deg til:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 En venninne av meg som giftet seg i aug., hadde èn stor lilla orkidè i buketten sin.
*Rutletutt* Skrevet 10. november 2008 #17 Skrevet 10. november 2008 Våre farger skal være rosa, brun, sølv (og offwhite). Blomstene skal være rosa og hvite (både bukett, knapphullsblomster og dekorasjoner + roseblader i rosa og offwhite langs midtgangen) Pynt i lokalet skal ellers gå i rosa, brunt og sølv (på bordkort, menyer, servietter ol) samme med fargene på takkekort. Samboer skal ha brun dress med rosa slips - tror det blir knalltøft:o) (han har ikke funnet det enda, men det er planen;o)). Skoene mine er sølvfarget.
*Rutletutt* Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Blomstene våre skal forresten være roser, stephanotis (vet ikke hva de heter på norsk;o)), fresia og erteblomst. Kunne tenke meg peoner - men det er ikke helt sesong for det når vi gifter oss i april...men, men - tror det blir veldig bra likevel;o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2008 Vi skal også ha brunt og rosa.. Også litt limegrønn.. Vi har enda god tid på oss, gifter oss 30 April 2011.. 24 års dagen min:o))
endelig mamma t 2 :) Skrevet 11. november 2008 #20 Skrevet 11. november 2008 Kremhvit og høstfarger Rød-oransje toner. Og muligens detaljer i gull
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 11. november 2008 #21 Skrevet 11. november 2008 Vi skal ha hvit, rosa og sølv:) Og det skal gå igjennom på alt av dekorasjoner og blomster:) Blir en "rød" trød gjennom hele bryllupet:)
klumpen og gullet Skrevet 13. november 2008 #22 Skrevet 13. november 2008 Vi kjører lindegrønt og kremhvitt, kanskje ispedd noe blekrosa. Skal bare ha hvitt i brudebuketten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå