Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer å forklare meg hvordan jeg skal gjøre knipeøvelsene?

Hvor mange og hvor ofte?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

knipeøvelser ja=)

helst hver dag og såå ofte som mulig. . .

Du kniper slik du gjør når du skal holde igjen strålen mens du tisser:)

lett forklart eller var det vanskelig=) Gjør det når du kommer på det=)

Jeg gjør det nesten hver dag, noen ganger glemmer jeg det..

Skrevet

Jeg tar knipeøvleser nå og da, når ejg kommer på det.. man kan jo knipe overalt, ingen som merker det.. Tar kanskje 5-10stk..

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

10 stk 3 ganger om dagen... prøver ihvertfall=)

Prøv å trekke bekkenbunnen oppover, akkurat som om du har noe "inni der" og skal knipe det med... greiene... =) hehe, dårlig forklaring, men du skjønner?

Skrevet

Hvor lenge kniper dere pr knip?

Jeg klarer å knipe å bryte av strålen flere ganger mens jeg tisser.

Men vist jeg holder en fing innenfor ånpinger og kniper på samme måte, kjenner jeg ingen ting..

Føler meg veldig slapp/vid så håper det bare er jeg som kniper feil, for det må bli strammere oppi der snart!

Skrevet

Ligg i en avslappet stilling og lukk øynene for bedre konsentrasjon. Trekk sammen musklene rundt skjede og endetarm uten å stramme musklene i setet og magen. Det skal kjennes som du trekker musklene oppover som en heis innvendig. Bevegelsen er ikke stor. Om du er usikker på om du klarer det kan du legge en hånd på området rundt skjedeåpningen og kjenne at dette området trekkes litt oppover. Hold sammentrekningen 5-10 sekunder før du slipper langsomt opp.

Repetisjoner: 5-10 sekunders hold 8-10 ganger

Tatt fra Bim sin side :-) Du kan sitte og gjøre det også. Etterhvert kan du gjøre det så mange ganger om dagen som du husker og gidder :-)

Skrevet

Så altså ikke mer en 8-10 ganger? Hører om andre som tar både 30 og 40 stk. Går det ann å knipe for mye? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...