Gå til innhold

Privat UL i Telemark? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt blødninger noen dager nå som blir sterkere og sterkere... Var hos legen i dag, han sendte henvisning til ul, ringte dem å spurte om jeg kunne komme inn i morgen men det kunne jeg ikke. De sa at det ikke var noe de kunne gjøre uansett om det skulle være en sa/ma så jeg måtte bare se det an... Sitter her nå fortvilet og mer redd nå enn før jeg gikk til legen. Jeg trenger virkelig å vite om babyen min er i live eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

på søsterhjemme legesenter får du gratis UL så mange ganger du vil i løpet av svangerskapet :)

jeg har vært der i uke 9,12 og på den ordinære. Kjempeflinke leger :)

Tror desverre ikke de har noe ledig før midten av desember, men du kan jo ta en telefon å høre om de har noen avbestillinger?

tlf: 35564810

Skrevet

Vet desverre ikke om noen. Det var da en kjip beskjed å få hos legen?? Herregud, helt uholdbart. Jeg var hos min fastlege idag etter privat UL og hun henviste meg til innvendig UL i mrogen pluss sykemeldte meg i en uke. Utrolig hvor stor forskjell det er på legene..

Hvor langt er du? Kunne ikke legen lytte etter hjertet på den gamle måten da?

Skrevet

Jeg er 9+3. Legen henviste meg han, men det hjalp lite når de på sykehuset sa det ikke var grunn nok til å få time til ul. Legen ville ikke ta noen undersøkelse på meg, han sa det ikke var noe poeng i for han var så dårlig på det... !

Er så fortvilet nå.. ringte til Søsterhjemmet legesenter men de hadde ingen ledig time før om en mnd...

Skrevet

Synes sykehuset behandler deg fryktelig dårlig.

Knut Heldaas i porsgrunn. Han holder til i samme bygg som pp-

senteret. Veldig flink. Tlf 35 55 95 60. Hvis du har med henvisningen fra legen koster det nesten ingenting heller, tror jeg betalte 30 kr eller noe sist.

Vet jo ikke om du kommer inn på så kort varsel, men du kan jo prøve.

Ønsker deg lykke til og håper alt er bra:)

Jeg har hatt blødninger på den tiden du er med mine to første og det har gått bra, men jeg har fått ul ganske raskt og sluppet å gå rundt å bekymre meg.

Skrevet

Takk for svar og støtte, men det endte nok ikke så bra dette her... I går kveld fikk jeg intense smerter og blødningen tiltok kraftig etterhvert. Så jeg har nok hatt en sa, og disse smertene tar knekken på meg...

Skrevet

Uff, det var trist:(

Du må vel kunne få noe for smertene, så du ihvertfall slipper dem.

Føler med deg, vet hvordan du har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...