Gå til innhold

Det sure eplet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hva jeg skal bite i i dag! I mange år har jeg gått rundt og myst og latt være å kjøre bil om det ikke er meget så dagslyst ute... Men jeg ser ikke så dårlig, altså! Der jeg inntar første benk på kurs og møter - i håb om å kunne tyde hva det står på skjermer og tavler.

Hodepine kan man jo leve med... For jeg ser ikke så dårlig! Og det er slettes ikke derfor jeg er så sliten og av i nakken bestandig. Og man får ikke dårligere syn av å tippe 40...

I dag skal jeg avsted å få meg kontaktlinser! Lurer veldig på hvordan verden ser ut i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det eplet er så surt faktisk... jeg tror det vil kjennes både søtt og etterlengtet og deilig!

Skrevet

Ja... det er jo det jeg er redd for. Erkjennelsen av at dette trengtes *bigtime* :-D

Skrevet

jomen det gjøkke'no!

Var det rart å se de du har snakket med her inne? eller var alt som forventet?

Skrevet

Det var kjemperart :-) (Der jeg satt og myste over bordet) Eneste som var som forventet var at alle damene var kjempekoselige, varme og kloke damer. ;-)

Neste gang håber jeg å få hvilt kontaktlinseblikket mitt på deg også!!

Skrevet

Sånn når du har fått gått deg inn litt med de nye linsene da tenker jeg nok du lurer fælt på hvorfor du drøyde så lenge :o)

Tenk deg for et liv som venter på deg nå!

Nå kan du kjøre på kino, treffe venninner om kvelden, sitte på bakerste benk i kurs-salen og kline med en eller annen og fortsatt få med deg det som står på tavla foran hahaha

For ikke å glemme nakkestivhet og hodepine..... vips borte.

Lykke til med den nye verdenen du :o)

Skrevet

Tusen takk... :-) Må si jeg gleder meg aller mest til kliningen, da :-D

Skrevet

No fikk eg ett spark bak og er inne på nettsidene til ett par optikere. Nå kan jeg ikke se tv UTEN briller og ikke lese avisen MED briller......

Kontaktlinsene ligger bare i skapet for de er litt vanskelige å vippe inn og ut etter behov :o)

Ny synstest og nye briller får bli denne og neste måneds utskeielse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...