mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg følger litt med, for jeg synes at amerikanere er et snodig folkeslag som ga Bush 2 sjanser. Altså en ting at de valgte han for første periode (4år). Men at de gjorde det samme en gang til, er for meg ufoståelig. Og nå har de altså et valg igjen. Denne gangen mellom en litt snodig sak av en republikaner som er 71 år og innlagt en rekke ganger pga hjerte... Eller en mer liberal afroamerikaner (kan man si det? Politisk korekt??) Som er demokrat og 47 år. Og jeg blir ikke overrasket om de velger førstnevnte. Selv om jeg av hele mitt hjerte ønsker at de skal få Barak Obama som president. Av og til kan man jo lure på om de vet sitt eget beste der borte?? Eller er greia den at altfor mange dropper å stemme??? Uansett blir det spennede, for det er ikke særlig stas å si man er Amerikaner rundt om i verden lenger. Og den neste presidenten trenger i hvertfall 2 perioder for å rydde opp etter Bush..... Litt komisk er det jo at når Clinton tok over etter Bush sr. så tok han over et historisk underskudd. Og når Bush jr. tok over etter Clinton så tok han over et gigantisk overskudd...... EN ting er sikkert, økonomi ligger ikke for familien Bush:-DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja det er en forunderlig verden over there......det ser vi jo igjen og igjen. Og med denne damen som han på 71 år har med seg så gjør det kanskje ikke saken så mye bedre? Har fulgt litt med og undret meg mang en gang. Men så er vel USA også kjent som dobbeltmoralens land...så da er det vel helt naturlig alikevel da.. Jeg stemmer for Obama, med eller uten krøller;-D Og apropos den delen med økonomi.................djeeeezes..........det er vel på tide at det amerikanske folk våkner nå eller??? Ikke kan jeg skjønne annet. Blir spennende å se i allefall:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ha ha ha ja jeg hadde jo glemt denne damen;-) Ja skal det først være sirkus, kan det like gjerne være et ordentlig sirkus:-D Dobbeltmoralen lenge leve!!! Heller mange tenåringsmødre enn selvbestemt abort. Det er lurt.....sikkert.......
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 McCain stod jo frem og sa at en atom krig starta han gjerne trengtest det...HJELP !!!! Sier bare jeg.... Krysser alt jeg har for OBAMA !!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Så ble det heldigvis Obama.....phu.... Men det er litt av en jobb som venter han etter nyttår.... Håper han får nok tid til å rydde opp....... Og så er jeg spent på om Hillary Clinton for en post i regjeringen:-)
Reveenka Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Dett valgresultatet tror jeg USA trengte, jeg er hvertfall sikker på Obama var den beste kandidaten. Men litt av en jobb han har foran seg; rydde opp i alt kaoset etter Bush...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Yess! Jeg har faktisk vært våken deler av natten og fulgt med på CNN. Men det viste seg tidlig at Obama ledet heldigvis. Jeg tror også han får en gedigen jobb med å rydde opp etter han som sitter nå. Skremmende mye å ta tak i og USA trenger virkelig en som Obama for å snu en trend som ikke har vært bra. Og Hillary burde vel egentlig få en post, egentlig burde hun jo vært den som ble president, men så langt har nok ikke landet kommet ennå;-D
Gjest Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Heldigvis ble det Obama..Tror egentlig ikke de hadde vært klar for Hillary som var min favoritt da...Men det er litt av en dritt jobb han får..Tro når neste Bush medlem står klar til å ødelegge USA???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå