Gå til innhold

Heldig dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere er jammen heldige som har menne som gidder å gjøre husarbeide. min mann er lat... og da menere jeg lat. Han kan lage mat og sette på en oppvaskmaskin...men kommer det til rydding og tunge ting så har han alltid vondt her og der. Jeg er nå gravid med nummer tre. Har bekkenløsning og mye vinde kynnere så jeg får ikke lov av lege eller jordmor å "jobbe" hardt. Jeg kan gjøre lette ting .. som lage mat sette på maskiner med oppvask og klær..det er ikke tungt ..men de oppgavene gjør da han...og alt det andre overlater han til meg. Hans rot flytet over hele huset ...jeg blir gal... Har prøvd å si til han at han trenger ikke å gjøre det som jeg klarer men han må ta resten...men han skjønner det ikke bare..... Han leggger seg også tidlig om kvelden snur ryggen til meg og sover søtt...snorker hele natten og holder meg våken. Han går hele dagen rundt å klager over at han er trøtt og sliten... jeg blir snart sprø.... og jeg klarer ikke synes synd på han i det hele tatt..... Hva skal jeg gjøre? Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Ta ham med til legen og få legen til å forklare?

- Legg deg selv og la rot være rot.

(hvorfor går han hjemme?)

Skrevet

Legge deg på et annet rom, da holder han deg ikke våken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...