Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ...neimen ikke sikker om jeg liker dette.... Faen. Gubben vet at han som eier firmaet, og han som evt. blir han direkte sjef er min EX. Som jeg ikke kan FORDRA. Faar gubben denne jobben, synes jeg det blir pyton,. I tillegg maa jeg omgaas EX'en etc - er saaaaa mye sosialt som foelger med paa den driiiiitjobben. Synes dessuten det er helt nedverdigende at gubben skal jobbe for den selvgode dritten. (Var forresten jeg som dumpet exen. Og det siste jeg sa var at han aaaaldri skulle ringe meg igjen, og jeg aldri ville se han for mine oeyne igjen.Dette var FOER jeg var sammen med min mann etc. Mange aar siden naa... Men jeg synes jeg blir som en hund med halen mellom bena, skal pengene vi skal leve av komme fra HAM av alle arbeidsgivere...) HELVETE!!!!!!!!!!!!! Gubben vet forresten dette er min ex. Men han synes jobben er saaaaa bra, at han driter i det. Meninger, damer? Hvordan faa ham til aa forstaa at min jaevla ex kommer til aa le av fryd av aa ha min mann til aa arbeide for seg???!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hvis dere begge er ferdige med hverandre, hvorfor er det et problem? Tror ikke eksen din kommer til å fryde seg over dette. Går jo an å vær litt profesjonell... Du får si til mannen din at du ikke ønkser å bli med på sosiale sammenkomster hvis han får jobben.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg prøvte å se for meg hvordan jeg hadde taklet dette...og det hadde jeg ikke gjort. Jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig inni meg bare av tanken. Det er tydelig at du har ingenting til overs for denne exen, og da synes jeg faktisk mannen din burde forstå at denne jobben, den får noen andre ta. Kunne selv ikke falt meg inn å søkt jobb hos en av min manns exer, aldri i livet....Da hadde jeg faktisk heller flyttet, om det var eneste alternativet. (Om man kommer overens med exer stiller saken seg annerledes, selvfølgelig.......men det virker ikke som trådstarter har et ok forhold til exen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå