Gå til innhold

info om oss som er med på hemmelig venn


Vips80

Anbefalte innlegg

Vips 80: Jeg er 27 år gammel og har en gutt som er 5 mnd (Han er født 30.mai). Jeg bor sammen med mannen min og sønnen vår og våre to katter. Jeg er utdannet lærer, og skal begynneå jobbe igjen i slutten av januar. Mine interesser er trening, håndarbeid, film, turer, være med venner og familie. Jeg liker også veldig godt å reise og gleder meg masse til gutten vår blir så stor at han også kan ha glede av en ferietur. Når jeg og han er hjemme liker vi godt å gå på babysvømming, gå turer eller gå på kafe ;)

 

Elise Sofie 7.mai 08: eg er 22 år. Eg bor i lag med min samboer og vesla på 4,5 mnd. Også har vi to katter og en stygg liten edderkopp utenfor kjellerdøren som heter eddwart=) eg er utdannet kokk og skal jobbe de seks ukene min samboer skal ha pappa perm no i okt-nov. ellers så begynner eg igjen for fullt i midten av februar.

vi stortrives på babysvømming og hos besteforeldre. vi går en del turer i nærområdet' og prøver å komme oss litt rundt, er ikkje så flink å trene.selv om eg kanskje skulle blitt det=) vi har nesten nettopp flyttet inn( er ett år siden) i nytt hus og jobber litt ute siden det ikkje var så mye gjort der.

 

Fødeklar:) termin 17.mai: Hei jeg og lille Birk er også med:) Jeg er 26 år :) Jeg bor sammen med samboern min og lille Birk på 4mnd:) Jeg jobber som førskolelærer og stor trives kjempe godt med det:)

Vi stoortrives på babysvømming, barseltreff, med venner som er i permisjon, hjemme og på trilleturer:)

 

Polarn &pyret + jr: Jeg er 28 år og er lykkelig gift siden 2004. Vi har to barn sammen storesøster på 3 1/2 år og lille bror på snart 4 1/2 mnd. Vi alle sammen + katten Sylvester. Bodde i Gøteborg i nesten 10 år føre vi flyttet hit.

 

Jeg er utdannet Dekoratør, men jobber for tiden som kjøkkendesigner, men skal titte etter ny jobb når permisjonen tar slutt. Drømmen er jo å åpne eget etterhvert, men først får barn bli litt større.

 

Erlinda: Jeg er 35 år og sambo/forlovede 30 år. Jeg har 2 jenter på 11 og 14 fra et tidligere forhold, og lilletuppa kom til verden 12 mai. Sambo hadde med seg 3 hunder inn i forholdet, 1 Border Collie og 2 Bolonka Zwetna. De er litt enklere å komme over ens med enn barn:-) Jeg arbeider på en sko butikk og renhold en annen plass. Var dagmamma fra hun gamleste var 1 år og til 4 år siden. Dette for at jeg ville være lengst mulig sammens med barna mine, og at jeg elsker barn over alt på jord. Mine interesser er familie, venner, sport, turer med barna, kino, koselige hjemmekvelder, gå på kafe og gammeldans ( fest med gammel og ny musikk for å danse til)Må si det stikker i føttene når jeg hører musikk som en kan danse til:-) Den største interessen er barna mine :-)

 

To prinsesser: Jeg er 23 år blir 24 år 29 november, samboeren min er 25 år. Vi har ei jente som blir 3 år 8 nov og lillesøstra er akkurat 5 mnd idag:P Vi bor i Vestfold 15 min unna Tønsberg. Vi har en hund blanding av Border Collie og boxer og en katt. Jeg har fagbrev som fagarbeider og jobbet i barnehage før jg gikk ut i mammapermen. Vet ikke hva jg skal etter at mammapermen er ferdig da vikariatet mitt gikk ut.. har egentlig lyst til å gå hjemme noen mnd til så lillesnupp hvertfall er 1 år innen hun begynner i bhg.. Interessene mine er: hester, være med familien og venner, scrapbooking,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...