Gå til innhold

info om oss som er med på hemmelig venn


Vips80

Anbefalte innlegg

Vips 80: Jeg er 27 år gammel og har en gutt som er 5 mnd (Han er født 30.mai). Jeg bor sammen med mannen min og sønnen vår og våre to katter. Jeg er utdannet lærer, og skal begynneå jobbe igjen i slutten av januar. Mine interesser er trening, håndarbeid, film, turer, være med venner og familie. Jeg liker også veldig godt å reise og gleder meg masse til gutten vår blir så stor at han også kan ha glede av en ferietur. Når jeg og han er hjemme liker vi godt å gå på babysvømming, gå turer eller gå på kafe ;)

 

Elise Sofie 7.mai 08: eg er 22 år. Eg bor i lag med min samboer og vesla på 4,5 mnd. Også har vi to katter og en stygg liten edderkopp utenfor kjellerdøren som heter eddwart=) eg er utdannet kokk og skal jobbe de seks ukene min samboer skal ha pappa perm no i okt-nov. ellers så begynner eg igjen for fullt i midten av februar.

vi stortrives på babysvømming og hos besteforeldre. vi går en del turer i nærområdet' og prøver å komme oss litt rundt, er ikkje så flink å trene.selv om eg kanskje skulle blitt det=) vi har nesten nettopp flyttet inn( er ett år siden) i nytt hus og jobber litt ute siden det ikkje var så mye gjort der.

 

Fødeklar:) termin 17.mai: Hei jeg og lille Birk er også med:) Jeg er 26 år :) Jeg bor sammen med samboern min og lille Birk på 4mnd:) Jeg jobber som førskolelærer og stor trives kjempe godt med det:)

Vi stoortrives på babysvømming, barseltreff, med venner som er i permisjon, hjemme og på trilleturer:)

 

Polarn &pyret + jr: Jeg er 28 år og er lykkelig gift siden 2004. Vi har to barn sammen storesøster på 3 1/2 år og lille bror på snart 4 1/2 mnd. Vi alle sammen + katten Sylvester. Bodde i Gøteborg i nesten 10 år føre vi flyttet hit.

 

Jeg er utdannet Dekoratør, men jobber for tiden som kjøkkendesigner, men skal titte etter ny jobb når permisjonen tar slutt. Drømmen er jo å åpne eget etterhvert, men først får barn bli litt større.