Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen som har vært med på det? er vel mere vanlig i usa, men, synes kansje det kunne vært litt koselig å hatt mine to søstre, de er 19 og 23....hva skal de i såfall ha på seg??
<3 lilletroll <3 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde også tenkt å ha søstrene mine som brudepiker. De er 17 og 35. Trur det kan blir koselig jeg Har ikke kommet så langt at jeg har tenkt antrekk, men regner med at vi blir enige om noe sammen. Har ikke lyst å tvinge på de noe de kanskje ikke liker. Når skal du gifte deg?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 skal gifte meg 01.08.09, har ikke så mye klart ennå.....men har tenkt litt på dette....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Tror jeg ville valgt èn spesiell farge de kunne funnet en kjole i, gjerne en farge som er tema i bryllupet, eller en farge du skal ha i brudebuketten feks. Men ville jo ikke påtvunget noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå