Tweak Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Dette er et veldig trist innlegg, som jeg selv kanskje ville ha unngått å lese. Men jeg håper likevel at noen tar seg tid til å lese dette. Jeg skulle på ul 24 oktober, men de ringte dagen før og ville ha meg inn den ettermidagen pga noe som forhindret den egentlige timen min. Jeg og samboeren min dro til sykehuset fulle av forventninger. Dessverre måtte jordmoren meddele oss den triste nyheten om at hun ikke kunne finne noe liv. Hjertet hadde sluttet å slå mellom 13 og 14 uke, men kroppen min hadde ikke reagert selv, en såkalt MA. Så jeg måtte gjennom noe av det tøffeste jeg har vært gjennom forrige helg. Først gå og vente med vissheten om at babyen min inni meg ikke levde lenger men også at jeg måtte gjøre jobben selv på lørdagen. Det var tøft for oss begge. Lørdagen var jeg innlagt på sykehuset, de tok utrolig godt vare på meg. Det tok omtrent hele dagen og var noe av det mest smertefulle jeg har opplevd, da jeg fikk rier og påfølgende vannavgang. Etter det var det ikke mer smerter, heldigvis. Jeg slapp narkose og utskraping da det aller meste kom ut av seg selv. Fredag som var hadde vi en liten begravelsesseremoni for vår lille engel, som får ligge sammen med morfar. Det var godt å gjøre noe, og anerkjenne det livet som var, som vi gledet oss over og elsket i de få ukene vår lille engel var hos oss. Vi vet ikke om vi ventet en gutt eller jente, vi bestemte oss også for å ikke se den lille etter anbefalinger fra sykepleierene siden den lille hadde ligget livløs i et par uker før det ble oppdaget og da går naturen sin gang. Jeg må bare beklage at jeg skriver et så trist innlegg til dere, men det er godt å få det ut. Vi prøver å se framover og tenke at vi skal nok få barn, men bare ikke dette barnet. Vi skal også få god oppfølging på sykehuset neste gang, men jeg vet ikke hva det innebærer enda. Kanskje hyppigere ul. Jeg skal i allefall kjøpe meg doppler til å ha hjemme. Jeg ønsker dere alt hell og lykke framover alle sammen og jeg unner ingen å måtte gå gjennom dette. Klem fra meg, som må legge til noe på nicket mitt nå... Hilsen Tweak
KR0705 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Off. Blei utrolig lei meg her og må tørke noen tårer. Livet er så urettferdig. Har selv mistet 2 ganger, men begge gangene før uke 12. Det syntes jeg var utrolig tøft, og en stor påkjenning både for meg og mannen min. Men hvordan du kan ha det nå er det vel ingen som kan forestille seg. Man har mye større forhåpninger for at det går bra når man runder uke 12. Off..... Vet ikke helt hva jeg skal skrive for å hjelpe deg..... Tror bare man må ta tida til hjelp. selv om det er en mager trøst akkurat nå... Du må ha lykke til videre.
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Uff da, dette var utrolig trist å høre. Jeg føler veldig med deg, da jeg har vært i samme situasjon selv. Men bare bearbeide sorgen og la den gå sin gang, så er du nok klar for nytt forsøk ganske snart. Og da går det nok bra skal du se. Trøsteklem fra meg:)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Så grusomt og trist! Det var veldig vakkert skrevet! Trøsteklem.
*juble juble* Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 heidu, dette var ett veldig trist innlegg. Håper du har gode venner/familie rundt deg i denne tiden her. Vil også takke for at du delte din opplevelse med oss. Tapper er du, og jeg tror du hjelper mange med din historie. Lykke til fremover. klem fra meg
birrisj05.02.09 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Synes det er fint at du setter ord på følelsene dine, så det er absolutt ikke noe å beklage! Kjempetrist, føler med deg! *klem*
kei80 Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Grusomt...Kjenner igjen nicket fra bli gravid så blir liksom noe litt kjennt ved deg..Jeg vil bare sende deg mange gode tanker og en klem..Vet hvordan det føles. Takk for at du delte historien din,sterkt av deg! Ta godt vare på hverandre! Og kryssr alt for at den sitter hos deg snart igjen. Tankerogklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå