*ei tulle+spire* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har gått 3 uker på penicillin, må gå 2 uker på 3x3 tabletter hver dag til. og etter det 1 tablett daglig til termin.. håper virkelig ikke dette skader barnet? spurte legen i dag om det kunne være farlig, men fikk vite at det var farligere om jeg ikke gjorde det. Er pga at jeg harf hatt en nyrebekken betennelse og en UVI hittil. er 19 uker på vei..
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! du kan gå inn på felleskatalogen.no og se hva det står der, men legene er veldig restriktive når det gjelder gravide og tabletter. Sier legen at det går bra så gjør det det! Lykke til!
Fire småtroll Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 De aller fleste antibiotika og pennicilinkurer er helt trygge å ta under svnagerskap sa legen min. Det er noen ytterst få som ikke er anbefalt og de skrives selvfølgelig ikke ut til noen som er gravide... Jeg måtte også på en kur, etter en uke med bihulebetennelse hadde jeg ikke noe valg. Kjentes ut som øyeeplet var på vei ut av skallen, jeg hadde vondt i halve ansiktet, kjeven osv. Holdt på å bli gal av den sprengingen, men nå etter tre dager på medisin er jeg mye bedre, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå