Gå til innhold

IKM uke 47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med her:p

Skrevet

Da må vi krysse fingrene for at det klaffer denne måneden;)er så lei av å vente... Men jeg har ekstremt dårlig tålmodighet og :P

Hvor lenge har dere prøvd?:)

Skrevet

ja, det er bare å krysse fingrene:) Eier ikke tålmodighet jeg eller!! men prøver og ikke tenke så mye på det!! vi er i 2pp nå! litt tidlig å håpe noe enda!!:P dere da? :)

Skrevet

2 pp her og;)med forigemann skjedde det jo med en gang uten at jeg var klar over det.. da var det ikke planlagt en gang, men nå som det passer og vi begge vil går det mye tregere..:P

Jeg lurer på om den ``tessinga` spillser inn altså... Jeg sjekker ikke med eggløsningteter osv da, men... jeg stresser på andee måter:)

Skrevet

okej:) Prøv å ikke tenk så my på det!! kanskje det blir lettere! går man å tenker på det hele tiden, blir man jo tullerusk i hodet!! der har du meg!! :P hehe..

har forhåpentligvis el i morgen, så får håpe det klaffer da:)

masse lykke til!!=)

Skrevet

Får håpe det ja... Du får holde meg oppdatert da;)

Lykke til til til deg og :)

Skrevet

hører til her eg og ;) Tar det litt easy denne perioden da eg ble så stressa sist pp og ble helt tullete av å gå å tenke så mye. :P så her blir det nok litt mer laid back framover med jævnlig sex. også skjer det når det skjer....men må jo fremdeles passe på at vi ca treffer el, så hvis d ikke er skjedd noe innen sommeren så må vi vel finne ut hva som gjør det.... Men tror egentli eg blir gravid når kroppen er klar eg. Ser for meg mellom februar og mai en gang.. hehe.... Er spennende uanset. lykke til damer ...

Skrevet

Det er sant;) føler meg mye mer rolig nå enn det jeg var sist.... denne gangen her skal jeg hvertfall ikke ta g-test før jeg skal ha IKM;)

Men håper veldig masse på den beste julegaven man kan få;)

Skrevet

Jeg har også IKM uke 47, og akkurat i dette øyeblikk har jeg eggløsning, kjenner det skikkelig godt på høyre side. Vi hadde litt sengekos i mårrest, men nå lurer jeg på om det blir litt i kveld også, hehe...Er bare i 1. pp så vi prøver å holde forventningene nede - men det hadde vært skikkelig artig om det hadde klaffet nå!

Skrevet

Ja, det hadde vært artig;)vi er i 2pp... Men tiden går så seint nå som vi planlegger... Med førstemann skjedde det med en gang og da prøvde vi ikke;)

Skrevet

Kanskje det er noe i det at hvis man ikke prøver aktivt så er det lettere, men det er så vanskelig å slutte å tenke på det. Jeg har fri fra jobben i dag, og burde vel funnet på noe annet enn å sitte her inne, men...Ble nettopp skuffa - leste om eggløsning og der står det at smerter ikke betyr at man har eggløsning, kan være egget som modnes..hvorfor kan det ikke være enklere?? suuuuukk.....

Skrevet

Ja:(veit... Men jeg kjenner ofte rundt eggløsning at jeg får vondt nederst i magen, akuratt sånn som rett før mensen skal komme... Og litt vondt ved eggstokkene....Jeg driver ikke å ser etter når jeg har EL for da blir jeg for stressa;)men jeg kjenner det på kroppen...;)

Skrevet

Lurer litt på om jeg og har eggløsning... kjenner det egentlig under hele magen, men mest på høyre side... håper det er eggløsning, for nå fikk jeg netttopp en liten sengekos av gubben;)hehe,så nå er det å ligge høyt med pute...:P

Skrevet

tror jeg har el jeg også!! har sånn el- slim å..:P hehe..

har aldri testet, mn håper det er el :P må vell få litt sengekos ikveld jeg da:p

håper det klaffer for dere!!:)

lykke til!!=)

Skrevet

Håper jeg og.. Og det samme håper jeg for dere;) han mannen min er ikke like ivrig som meg, men.. så han er litt lei av den sexen nå;)hehe... før var det bare 1-2 ganger i mnd og nå hver 2.-3. dag... det tar på sier han:) så må nærmest slepe han i seng;)haha

Skrevet

hei jenter;-)

er visst flere ikm 47 tråder nå..

her er det EL på gang..regner med at det er imorgen, hvis alt er som vanlig...var sååååå trøtt igår at jeg sov når sambo kom hjem, så i dag må vi hoppe til køys;-)

ha r vært super stressa med å bli gravid etter en SA 29.juli, men kroppen har vært ustabil med spotting og blødninger, men nå har alt vært normalt denne syklusen...så jeg er ved godt mot, men samtidig veldig avslappet denne 3. pp;-)

lyke til alle sammen;-)

Skrevet

Jeg skal prøve å ikke stresset denne pp... ikke kjøpe på tester osv;)og for å stresse litt mindre ned så tenker jeg at det ikke er så viktig med baby enda fordi jeg skal til syden i beg av jan... Hadde blitt suuuper glad om spira sitter denne mnd, men jeg tenker: jo mindre man stresser, jo større er sjansen for at vi blir gravide;)men frister ikke å gå kvalm og spy hele tiden når man er på ferie... med forigemann spøy jeg i 9 mnd... helt grusomt alså!!;)

Men satser på at jeg traff eggløsningen i dag:p

Skrevet

kjipt å spy i 9 mnd!!!

jeg var ufattelig kvalm, og fikk ikke i meg mat på 5 uker, og syns det var ille..stakkars deg..håper det ikke blir sånn neste gang;-0

jeg tenker at det kanskje er kjipt å være uggen i jula..men håper likevel at spira sitter nå;-)

Skrevet

Det hadde såfall blitt en fantastisk julegave;)litt rart egentlig. for når jeg fant ut at jg var gravid sist, var jeg ikke kvalm før jeg var hos legen uke 6 og fant ut at jeg var gravid.. dagen etterpå begynte jeg å spy... Lurer på om det var litt psykisk:p

Hadde ingen symptomer i det heletatt... og syklusen min den gangen, var helt idiot:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...