*ønsker nr 2* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Sender de unga i bhg når de er snørrete og hoster litt men har god og grei allemnntilstand og ikke feber?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja det gjer eg. Hvis ikkje så skulle eg ha hatt dei heime ofte gitt!! Vesla mi hosta veldig og til dels snørrete fra april til midio juni....... Kunne jo ikkje ha ho heime 2.5mnd......??? Det viste seg i juni at ho hadde RS da så ho hadde hatt det sida april, eg hadde da vert til legen med ho utallige gonger uten at dei sjekka det opp......kom til å gå over om nokon dagar var svaret, blei sinna til slutt og lurte på kvifor det kom til å gå over på nokon dagar når ho hadde holdt på i 4-5uker???
*ønsker nr 2* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 off, det er jo skremmende da :S Ja, tenker ikke hodle han hjemme om han ikke er feber og har en bra allmenntilstand, ville bare høre deres meninger
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 RS viruset blei oppdaga når ho hadde virus lungebetendelse. Og eg sa det den kvelden me kjørte på sjukehuset at ho pusta som ein RS unge. Det var da det blei oppdaga RS på ei neseprøve så eg fikk jo ikkje vita det før uka etter. Me var lagt inn to gonger på 13 dagar, ikkje for det samma. Først dehydrering også den lungebetendelsen. Ho var jo 2år da så det er ikkje noko farlig for ho men ho gjekk jo på småbarns avd i bhg og der var det jo ungar det kunne ha slått ut uheldig på. Var ungar under 1år der. Det gjekk jo greit, ingen andre blei smitta.
*ønsker nr 2* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Det er bra det da men dårligoppfølging av helsevesen syns jeg..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Ja. Hun er jo sånn til og fra halve høsten, og så lenge det ikke er snakk om feber og humør og form ellers er upåklagelig så ser jeg ikke noe problem med det. Akkurat osm om jeg selv ikke plages nevneverdig av å gå på jobb selv om jeg hoster litt/snørrer.
Raych Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Ja, men nå har ikke mine barn vært forkjølet ennå. Hun på 4 har vært hjemme en gang etter at hun begynte på bhg som 1 åring, og det var i fjor høst. Det var på grunn av feber, uten noen andre symptomer. Da var hun hjemme en uke. Minstejenta har ikke vært syk ennå siden oppstarten i aug.
Honningmelon Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Ja, det gjør jeg. Så lenge det bare er litt snørr og hoste, og formen ellers er som normalt. Minsta har vært nesten konstant forkjøla siden august, så hadde vært kjedelig for henne om hun hadde måttet være heme hele tiden. Og ikke bra for jobben :-)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Jeg gjorde det i dag, og lurte faktisk på det samme, om det var "vanlig". Hun var hjemme torsdag og fredag forrige uke, og har vært fin form i helga. Men snørret renner i strie strømmer
Gjest Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Sitter og lurer på akuurat det samme her, både jeg og mini på 1 år er snørete og litt slappe, men føler ikke vi kan ta fri fra jobb og bhg en hel uke, vi er feberfrie. Prøver heller å korte inn dagene så mye som mulig. Synes ikke det er ideelt, men som andre her nevner, det ville blitt veldig vanskelig ifht jobb om man skulle være hjemme - med seg selv eller ungene - hver gang man er litt småforkjøla.
*ønsker nr 2* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 Ja-.. han her hadde feber i går, litt slæck på morgenen i dag, men i full fres utpå dagen.. Ikke feber i dag.. Men snørra renner og hosten er her.. så er fælt usikker på om jeg skal holde han hjemme i morgen, eller ikke... KOmmer annpå om han får feber til kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå