Gå til innhold

Absurd, får mannen min meg til å sovne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kjempe problem. Om jeg og mannen min setter oss ned for å se på TV om kvelden bare sovner jeg. Blir bare så fryktelig trøtt, og uansett hvor hardt jeg prøver klarer jeg bare ikke å holde meg våken. Og det er helt uavhengig av hva som er på TV. Det kan godt være noe jeg har kjempe lyst til å se - jeg får det bare ikke til for jeg sovner. Dette kan skje allerede fra kl. er sånn 21 - 21:30.

Når mannen min ikke gidder å se på tv får jeg imidlertid stort sett med meg det jeg har lyst til. Da er det akkurat som om denne intense trøttheten uteblir. Begynner å lure på om jeg slapper så godt av sammen med ham at jeg bare går rett i la-la-land. En absurd teori?

Uansett utrolig irriterende å bare sovne slik. Kveldene blir jo ganske kjipe når jeg bare sovner.... (ikke noe galt med nattesøvnen - våkner av meg selv etter 6.5 timer og får da stort sett ikke sovet noe mer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme.. og det er kjempeirriterende.. men ver vel bare sånn at vi slapper max av sammen med våre kjære, og det er jo en fin ting i seg selv.. jeg jobber 50% borte fra samboeren min, og da får jeg IKKE SOVE! Ligger å vrir meg halve natta, selv om jeg sov lite natta før og ikke sov middagshvil osv. Bare får ikke til å sove.. ingenting som plager meg, er bare ikke trøtt. Mens når jeg legger meg inntil han, så tar det ikke lang tid før jeg er i drømmeland..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...