Kåre Moradi Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Er de toårige? Eller bør jeg fjerne røttene fra blomsterkassa også? Kan jeg potte dem om og ha innendørs i vinter?
alvis Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 De er ettårige mener jeg. Vi har hatt tomatplanter i flere år men de har aldri overvintret. Vi har sådd dem i april inne og tatt de ut i drivhuset i juni. De gamle plantene har vi kastet.
Kåre Moradi Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ok, takk for svar! Men kan jeg så på nytt inne? Eller er det noen andre grønnsaksplanter som fungerer bedre? Veldig solrikt vindu - vinteren igjennom. Håper noen vet
alvis Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde ikke gjort det med tomat tror jeg men chilli planter trives inne på vinteren. Kanskje også appelsin, sitron eller andre eksotiske fruktplanter. Eller paprika. Det husker jeg at mamma alltid hadde inne.
Kåre Moradi Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Paprika hørtes spennende ut! Skal sjekke ut det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå