moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hele familien var på shopping på lørdag og jeg så etter juleklær til barna. Jeg ble rett og slette skuffa over det dårlige utvalget. Jeg har sett på julemarsipan og juleduker og lys og det som verre er allerede i en mnd, men å finne en fin jakke til storesøster på 3 1/2 år, det var helt umulig. Så jeg må til byen igjen på onsdag og se da. Jeg kjøper klærne så tidlig pga det er mange i vår familie som har bursdag i november/desember og vi skal i en 50 årsdag og de kan bruke klærne i disse anledningene også. Vil helst ikke bruke så masse penger på klær som bare blir brukt et par dager.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nei, så langt har jeg ikke komt enda.. Eller kanskje, skal se over klærne han har. Han ha en tøff/pen bukse, og en skjorte. Så hvis det passer så tipper jeg han bruker det..
blond Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg tror eldste har klær som holder hele julen, men at minste trenger ny bukse. Jeg venter noen uker med å sjekke og handle. De trenger to penskjorter (som også kan brukes i bursdager og evt til 17.mai også), eller en pengenser og en penskjorte. Det holder antakelig med en bukse. Håper jeg. Jeg er veldig glad i å kjøpe klær til dem, men prøver å begrense meg.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 jepp, kjøpte både til jenta og gutten i helga, i forbindelse med en nyåpning av en Cubus butikk var alt de hadde i butikken 30%, så da måtte jeg bare handle:))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Nei, har ikke kjøpt noe, må vel snart tenke på å se hva vi har i skap og skuffer og på loftet. For deretter å begynne å se etter fine klær om vi ikke har noe.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Vesla fikk noen nydelige kjoler da hun ble født. Heldigvis i str 68, så de passer til jul....håper jeg da :-P Storebror fikk smoking til dåpen. Den fant jeg på qxl. Den kom ikke til dåpen da....ble noe krøll med posten. Men han ble jo råstilig i den da!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jenta har bunad som skal passe. Var det som var planen iallefall. Gutten trenger nok noe kanskje. iallefall en fin bukse.. får se om han får seg dress? Yngste har får nok på seg en fin kjole hun også..Så satser på at jeg slipper å bruke for mye penger på juleklær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå