opsi fødeklar Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg ligger rett ut med feber, forkjøla og bikkjevondt i halsen. Og nærmer meg termin. Både lege og jordmor tror jeg kommer til å føde snart, men det er ikke det jeg har helt lyst til nå merker jeg. Er det ikke ofte sånn at kroppen venter med fødsel når en er sjuk? Mener å ha hørt det. Ellers er det vel ingen vits i å kontakte lege når en har feber eller er sjuk så sent i svangerskapet? Kjenner bra med liv fra lillegutt.
Maya_1 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja hvordan er dette for barna forresten? Jeg er også blitt sjuk, skikkelig kvalm og dårlig i magen, men ikke feber. Er det farlig for babyen i magen? Synes også hun er litt mindre aktiv, men kan hende noe jeg innbilder meg..
opsi fødeklar Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Har hørt flere ganger at babyen kan bli roligere når mor er syk uten at det har noe å si. Blir vel automatisk roligere når vi slakker ned tempo litt. Har ikke legetime føre neste tirsdag jeg, og i dag er ha ikke er der. men lurer på å ringe opp i morra for å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå