Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM på fredag eller lørdag...negativ test fredag...og med vilje kjøpte jeg ingen til helgen for jeg tester flere ganger om dagen da...så etter jobben i dag skal jeg kjøpe ny test...har kun mensmurringer og forferdelig ømme pupper...men begge deler pleier jeg å ha før mensen....kan hende den er rett rundt hjørnet også...detter er den 2. månden med pergotime så kan hende at mensen bare er frskjøvet med noen dager...

Nå er jeg så spent her jeg sitter....Gleder meg enormt mye til rundt 16....da er jeg hjemme og tester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! :) Du må gi beskjed om hva resultatet ble!

Skrevet

BLENDA hvit test gitt...men da skjønner jeg ikke hva som skjer...hadde positiv EL test 17 og 18 oktober....da burde mensen vært her nå....hvor blir det av den...?? grrrr....

Skrevet

kan da en stund før de slår ut og.

jeg fikk positiv el test i dag på ikm jeg da. så skal kjøpe g-test etterpå. ta en i kveld og en i morra tidlig.

Skrevet

Har du spart på testen?

Skrevet

Begynner faktisk å gi opp håpet om få barn jeg da...jeg har hverken flere g-tester eller el-tester da jeg er storforbruker av det...bestiller de billigtestene men er heeelt tom...kjøpte to nå...skal prøve å holde meg til onsdag morgen hvis ikke mensen dukker opp før det...om den da er engativ tar jeg en tur til legen...er såååå lei.....

Hvor sent kan man teste da?? om jeg er gravid burde den slå ut snart altså....

Skrevet

Den ligger på vaskemaskina...men er jo 10 min siden så den er ugyldig...

guuud jeg ønsker meg en baby nååå....har prøvd i to år snart....aktivt altså....ikke en eneste pp vi ikke har gjort så godt vi kan.....

Skrevet

Jeg vet at man egentlig ikke skal stole på de etter tiden har gått ut, men begge gangene jeg har vært gravid, ble testene positive etter laaaaang tid. Testet et par dager etter, og da ble de positive med en gang.

Skrevet

Så det er fortsatt litt håp igjen da...når i forhold til IKM testet du da?? Hvor sent er det mulig å teste i forhold til IKM....? Uff og disse svaaake menssmertene som kommer og går HELE tiden...skjønner bare ikke....jeg trodde at hvis man hadde EL måtte mensen komme 14 dager etter....

Skrevet

Første gangen testet jeg dagen etter IKM. Negativ, så positiv flere timer senere. Positiv test tre dager senere.

Andre gangen testet jeg også dagen etter. Så på den dagen etter, svakt positiv. Positiv test to dager senere.

Skrevet

Hvor mye senere kikket du på testen da? utolmodig jeg skjønner du....har hentet denne testen nå og kikker på den i et sett....har tatt min andre pergotime denne uken så kan hende mensen bare er sen....uff tror ingen i denne vernen ønsker seg barn så mye akkurat nå som det jeg gjør....blir gaaaaaal snart....hvilken pp er du i??barn fra før?

Skrevet

Tre timer senere 1.gangen. Ca. 24 timer senere 2.gangen.

Nå må du ikke få for høye forhåpninger her :) Jeg bare sier at du bør spare den litt, bare for sikkerhets skyld. Uansett bør du ta en ny test om noen dager hvis mensen ikke kommer.

Vi prøver egentlig ikke... hehe. Hvis det skjer, så skjer det. Bruker ikke prevensjon for tiden. Vi har 1 sønn fra før, 10 mnd gammel om to dager :) Hadde en SA for 2 1/2 mnd siden. Er dette din første?

Skrevet

Jepp prøver på min første...men får det ikke til...:P ble faaktisk litt bedre humør jeg nå etter å ha fått skrevet ned her litt....:) Hadde en sa i janar 2008 da...men har til sammen snart prøvd 2 år...eller er i 23 pp nå....det er leeeenge å vente... Så nå at du var født i 85? det er jeg og:) og ikke bor du sååå langt unna heller....

Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe morsomt ut :( De sier jo at noen par er mer fruktbare sammen enn andre. Jeg har aldri blitt gravid før (og jeg var ikke akkurat forsiktig, for å si det sånn!), men det tok halvannen mnd for kjæresten min å kjøre meg på tjukka :) Din tid kommer, vet du!

Hvor bor du hen, da?

Skrevet

Heldige dere er da...jeg og min man funker SUPERBRA ellers men tydeligvis ikke når det gjelder babylaging....Men legen sa bare at når v har klart det en gang skal vi klare det igjen....

er jo håp enda....fra i morgen skal jeg begynne å bruke sånn babycomp (sånn dings som måler temperaturen)...kanskje det hjeper...hehehe....har hatt den lenge men ikke brukt fra jeg hadde sa...var noe galt med batteriet..var treg med å sende den inn for å få dette byttet så nå er den endelig klar til bruk:)

Jeg bor i Drammen jeg da...

Skrevet

Skjønner at det er frustrerende. Jeg hadde blitt sinnsyk. Er så utålmodig! Men dere er jo enda unge, så det kommer nok, skal du se! :) Og tenk så fantastisk det blir når det endelig klaffer!

Du må holde meg oppdatert. Er så nyskjerrig :) Jeg skal teste selv om et par uker, selv om jeg tviler på at jeg har blitt gravid. Men ingen prevensjon og midt i EL, så man vet aldri!

Skrevet

Jeg venter til onsdag morgen med å teste...hvis mensen dukker opp sier vel det sitt. Hvis testen da er negativ på onsdag ringer jeg legen min....orker ikke gå her hjemme å lure på hva som skjer...er sååå lei nå altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...