Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en Frp'er (helt ærlig nå)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke helt se for meg....

Skrevet

Ja,seff! Er selv en Frp'er... Finnes ikke et bedre politisk parti i Norge enn dem. La dem komme til makta,og vi får et sååå mye bedre land å bo i!

Skrevet

Er sammen med en, og er en selv! Jeg er ikke blond, ikke dum og ikke ung.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med noen som hadde et veldig annerledes syn enn meg på enkelte, for meg grunnleggende, verdier. Nå synes jeg det blir feil å karakterisere en enkelt gruppe som noenting, siden spriket mellom individer er akkurat like stort blant dem som stemmer Frp som det er blant dem som stemmer Venstre, men det er klart at man går ut i fra at enkelte verdier er å regne som felles for en gruppe som sådan.

Det var vel en lang og tungvint måte å si "nei", med forbehold, på =p

Skrevet

Ja, hvis samboeren min plutselig ble det så...hehe...men tvilsomt det vil skje.

Frpère er vel vanlige folk de som andre vel stort sett???

Tullinger i partiene og bland velgere finner du hos alle partiene viser det seg jo gang på gang...

Skrevet

Dere som stemmer Frp (ikke ironi). Vil bare høre hva dere mener.

Hva synes dere om Siv Jensen kontra Carl I. Stemmer ikke Frp, men synes Siv er dyktigere enn Carl. Men den siste tiden synes jeg hun bruker noen av de samme forutrettede måten som irriterte meg med Carl. Det er ikke synd på henne... hun er en voksen dame som må tåle kritikk. Hva synes dere Frp'ere?

Skrevet

Nei,det hadde vært et umulig forhold

Skrevet

Samboeren min stemmer FRP, så ja, det kan jeg.

Og nei, han er ikke en utlendingshatende idiot, hvis det var det du trodde. Og jeg er heller ikke ei naiv lita jente ;)

Skrevet

nej. makan til egoistiske folk!

Skrevet

Stemmer ikke Frp selv, men ja jeg kunne uten problem vært sammen med en som stemte Frp! Er jo ikke Frp jeg hadde vært sammen med, men mannen. Ser for meg at vi kunne hatt endel interessante og morsomme diskusjoner. Liker ikke å bare omgås folk med samme mening om alt som meg selv. Det er bare kjedelig!

Skrevet

Ja, og med tanke på at jeg er det selv, så hadde ikke det vært noe problem. Skjønner ikke hva dere kjøtthoder som ikke stemmer FrP tenker med!

Skrevet

Nei, det hadde nok ikke gått for meg!

Vi noen venner som var intense Frp'ere (særlig ei jente), med i politikken trakk de også ting som homohat, fremmedfiendlighet og nedsettende kommentarer om psykisk utviklingshemmede. Hver gang vi var på fester o.l. med dem, skulle spesielt hun ta opp tema som hun visste ville skape konflikt. Det var bare kjærsten min, jeg og et annet vennepar som ikke var helbrune (politisk sett) i den gjengen, så det ble veldig mye "angrep" på oss fire.

Synes ikke det er nødvendig å diskutere politikk hver gang man treffer folk, men jeg føler noen ganger at det er nødvendig å protestere på helt absurde påstander. Enden på visa ble at vi ikke lenger har NOEN kontakt med dem, så det taler vel sitt tydelige språk...

Har vanligvis ikke problemer med å omgås folk med annen politisk/religiøs bakgrunn enn meg selv, men enkelte gjør det forferdelig vanskelig å være venner med dem.

Skrevet

Er gift med en Frp-politikker jeg!!!

Skrevet

Gøy med diskusjoner,men man bør vel ha en relativt likt verdisyn i et forhold?ellers er jeg redd at det blir kortvarig

Skrevet

Nei.

Motbydelige grumsete holdninger er så utrolig turn-off at det er helt utelukket. Pluss at jeg trenger intellektuelt stimulig i et forhold, og ville blitt mektig lei av å måtte forklare helt grunnleggende økonomiske prinsipper.

Skrevet

Nei. Og det er heller ingen som helst sjanse for at mannen min skal skifte verdisyn så fullstendig at han begynner å stemme Frp. Det er helt utenkelig, omtrent som den omtalte snøstormen i helvete.

Skrevet

Ja, vi har det jævlig her i Norge.

Har tenkt å flytte til kongo...der er det så fint vær.

Herregud for en bortskjemt nordmann du er!!!

Skrevet

Niks!! ville heller vært sammen med en snegl med rottehale, hihi

Skrevet

Aldri i verden.

Min oppfattning er at en som stemmer FRP må være egoistisk, negativ og lite intelligent.

- Vi bor i verdens beste land, som er blitt bygget opp til å bli akkurat det, gjennom en politikk som er helt motsatt fra FRP sin. Vil vi ødelegge landet vårt?

- Deres klimapolitikk er til å gråte av, tenker de ikke i det hele tatt på sine etterkommere?

Eks. på hvor korttenkt deres politikk er: De vil ha mye billigere bensin, men de støtter krigen i Irak som er med på å øke nettopp bensinprisen. De vil ha mindre innvandring, og det at de støtter krigen skaper ikke akkurat mindre innvandrer/flyktninger!

Les litt på hjemmesiden deres, gjerne mellom linjene, og få deg en god latter! :-)

Skrevet

Et klart NEI fra meg!

Likevel, er faktisk sammen med en.... Begynte å gråte da han sa det - verdiene FRP står for er så totalt motsatt av det jeg står for. Synes det er så utrolig trist at folk stemmer FRP. Kanksje vi får et "bedre" land, hvis definisjonen på "bedre" er PERFEKTE veier, mindre moms på varer, strengere asylpolitikk etc. Men det så mange andre saker som har SÅÅÅÅÅ mye mer å si for livskvaliteten til mennesker. Faen heller, blir helt trist av å tenke på at han faktisk stemte på FRP sist valg.....!

Noen som har tips til hvrdan jeg kan omvende han? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...