♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Gjør jo så sykt vondt..... Er nr o men kynnerne gjør så sykt vondt... De klemmer og presser og trykker men det er kun på magen. de går ikke bak mot ryggen eller nedover.. Men så sykt vondt... Hadde sterke kynnere med første mann også, de satt i gang fødslen tre ganger......... Hvordan kan man glemme hvor vonde de er..
Klar Som Et Egg Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 høres ikke bra ut.... jeg også har masse kynnere for tiden, de sniker seg innpå meg når jeg slapper av på sofan og ikke gjør noe som helst anstrengende! argg.. det som plager meg mest, er at jeg tidligere har gått tur hver dag, ca en time i hurtig tempo for å få opp pulsen, men plutselig out of the blue, kunne jeg ikke det mer... neida, jeg får bare lov av lille frøken sjef inni der å gå max tjue minutter i sniiiiiiletempo, før det begynner å gjøre dritvondt og bli stein hardt. og da hjelper det ikke å roe tempoet heller, det er jo da fysisk umulig å roe tempoet jeg går i uten å bli stående bom still (og det hjelper ikke noe særlig med disse pausene heller...) så da er jeg stuck inni leiligheten, beg å bli lei av å se på tv også.. men vi har heldigvis nintendo wii, og supermario galaxy, så tror jeg får bli hekta på det :-) hehe
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Er rart det der..... Går på skolen jeg da, så det blir noen puste øvelser på meg i løpet av en dag... Vil jo være godt trent til fødselen...... Men jeg merker at jeg får ikke lov til så mye av sjefen inni der jeg heller. Nå vet ikke vi hva det blir men herlighet, litt må man da få lov til! Og i dag så har den lille sjefen der funnet ut at det å sparke samtidig som magen strammer seg er en morsom ny lek... holder jo på å bli gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå