missSophie Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 gikk idag tidli,men ingen rier enda.hvor lenge kan man gå etter at vannet har gått??skal inn på sjekk ikveld visst det ikke skjer noe mer..
edvina har fått en gutt Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg født 20 timer senere, tror de sier at en skal føde innen 1 døgn, ellers blir du satt i gang.
opsi fødeklar Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Gå masse så kanskje det skjer av seg selv. Vannet har gått på mine fødsler og riene har alltid satt i gang av seg selv. Lykke til. Så spennende. Snart har du babyen din i armene.
Milena Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hei. Bare lurte. Hvor er du i forhold til termin? Og har du hatt noen tegn på at noe var i gjærde før vannet gikk?
missSophie Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 hei.har ikke termin før 21nov,så kom litt plutselig.. har ikke kjent noe spesielt,hatt en del kynnere i helgen på den måten at magen har vært hard.ellers har jeg reagert på lite spark de siste dagene,så kanskje hun har gjort seg klar???men har sparket veldig inatt,så reagerte litt på det..så når jeg skulle opp å tisse idag tidli gikk vannet...
siddismamma Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 åh heldigen.... Øsker deg masse lykke til med den foreståede fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå