Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk idag tidli,men ingen rier enda.hvor lenge kan man gå etter at vannet har gått??skal inn på sjekk ikveld visst det ikke skjer noe mer..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg født 20 timer senere, tror de sier at en skal føde innen 1 døgn, ellers blir du satt i gang.

Skrevet

Gå masse så kanskje det skjer av seg selv. Vannet har gått på mine fødsler og riene har alltid satt i gang av seg selv. Lykke til. Så spennende. Snart har du babyen din i armene.

Skrevet

Hei.

Bare lurte. Hvor er du i forhold til termin? Og har du hatt noen tegn på at noe var i gjærde før vannet gikk?

Skrevet

hei.har ikke termin før 21nov,så kom litt plutselig..

har ikke kjent noe spesielt,hatt en del kynnere i helgen på den måten at magen har vært hard.ellers har jeg reagert på lite spark de siste dagene,så kanskje hun har gjort seg klar???men har sparket veldig inatt,så reagerte litt på det..så når jeg skulle opp å tisse idag tidli gikk vannet...

Skrevet

åh heldigen.... Øsker deg masse lykke til med den foreståede fødselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...