Scoobydoo Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg sovnet etter hyrdestunden i går kveld, men all sæden inni meg... Skulle bare lese litt før jeg gikk og "tømte meg", men sovnet altså... Er det slik at man helst ikke skal gjøre det, eller er det ikke så nøye? Synes jeg husker å ha hørt noe om at det kan bli litt "surt" der nede med "spermovernatting", men én gang er vel uansett ikke så farlig???
nadjahe Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei... nei det er ikke farlig... prøver du å få barn så er dette lurt, for da skal du ikke tømme deg med en gang, men heller ligge der, gjerne over natten... og så kan du vaske deg:P ikke farlig heller. bli gravid? ikke tøm deg med en gang.
Scoobydoo Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Hei nadjahe, og takk for svar. Ja, vi prøver å få barn, og jeg vet at det er lurt å ligge litt etter akten:-) Men trodde altså at det ikke var så lurt å ligge natten over pga et eller annet... Men ok, da vet jeg det. Lykke til:-)
nadjahe Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 bare hyggelig scoobydoo:) lykke til selv...
Amia Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hei Scoobydo:) Hvordan går det med deg? Jeg tror det gjelder for de som lett får UVI..mener å ha lest det et sted her inne, at å sove med svømmerne kan lettere gi uvi til de som er utsatt for det.. Sovnet selv igår, og håper svømmerne klamrer seg fast til EL
Amia Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 "Hvordan går det med deg?".... var da til en "annen" Scoobydo med bare èn "o".. hehe, ikke rart jeg tok feil der
Scoobydoo Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Hei Amia, Scooydoo med to o'er har det bare bra:-) Skjønte det var til hun andre som du har en egen skravletråd med, stemmer ikke det? Som sagt tidligere, så skjønte jeg etter en stund at jeg hadde tatt et nick som dessverre var nesten helt likt som et som alt var i bruk:-( Så jeg skjønner at det kan gå litt i surr...Beklager det...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Hei, jeg leste at det var lurt å ha mannens svømmere inni seg hele natten, så har prøvd det..Men nå har jeg opplevd flere ganger at jeg har litt "press" i eggstokkområdet dagen etter jeg har gjort dette, på grensen til vondt. Også litt vondt i korsryggen. Flere som opplever dette?
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Det var slik jeg ble gravid sist gang. Neste dag hadde jeg EL. Så det anbefales!
Scoobydoo Skrevet 3. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2008 Å hurra!!! Da skal jeg jammen meg gjøre det igjen...nå er det noen dager igjen til EL, men føles uansett så "trygt" å gi dem en natt på å svømme innover~¨~~~~~~~~svømme~~~~svømme:-)
Scoobydoo Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 Kan det tenkes at du har hatt vondt av andre årsaker, men at det blir sammenfallende i tid med når du har svømmerne innabords? De smertene du beskriver er akkurat slik jeg har det når jeg har EL. Jeg får vanvittige smerter i eggstokkene (eller rundt der), og gjerne bare på én side ad gangen, og noen ganger så setter det seg også litt i korsryggen. Og det er jo helst rundt EL vi tenker på dette med hvor lenge svømmerne skal holde seg der inne, så-.... Lykke til, hufsetufsa:-)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Ja det kan jo hende, men synes det er litt merkelig at jeg har vondt på begge sider. Kanskje det er dobbeltsidig EL (ønskedrøm), eller kanskje bare uvant å ha noe så lenge inni der så lenge..Men håper selvfølgelig det er EL og at vi har truffet blink. Helt utrolig hvor opphengt man blir i dette med en gang man har bestemt seg! Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå