baby06+08*lykkelig* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Folk er begynt å mase etter ønskelister, men det er jo sååå vansklig å komme på ting da..usj.... Kansje noen av dere som ønsker dere noe jeg også kunne tenkt meg..hmmm.....
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg ønsker meg treningstøy, Nikeløpesko, dingseboms som måler hvor langt og fort du har løpt, yogakurs og gavekort på Maxbo ( vil pusssse opp nåååååå)
Heira☆ Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg har kun ett ønske, og det er en sånn liten håndstøvsuger. Det blir en del smuler og rusk når en har en liten 2åring i hus ;o) Hvis jeg ikke får det til jul, skal jeg hvertfall kjøpe det selv etter jul!
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Pysjamas En geit fra gaversomforandrerverden.no God kakao, ikke Freia. Te og kaffe Bøker Ullundertøy
Snøfnugg75 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Dette er skikkelig husmorgåve og sjølvsagt altfor dyr: Kitchen Aid-maskin.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Rotmoser Melis-sikt Presskanne for 2-3 kopper kaffe Gode pysjer Ammetøy Penger/gavekort til kompaktkamera, frisørtur (har halve hodet fullt av ettervekst), sko, klær, egenpleie, ny støvsuger. Deler til serviset jeg samler på Fine vannglass som passer til vinglassene mine
Gjest Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 nye håndball sko ull undertøy kanskje ull sokker Vi har så mye så kunne egentelig klart meg uten gave... Heller bruke mer til barna... :-)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Ny kjøkkenvekt, den jeg har har tatt kvelden Penger, så jeg kan kjøpe ny seng, eller sykkel med sykkelvogn
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Symaskin Mariskål i frost Lexington forkle, lyslyket, pledd o.l God pysjamas i flanell Ullsokker Ullundertøy Klær Parfyme Hudpleieprodukter Kokebøker Sko Undertøy Gitar Smykker
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Jeg trenger også inspirasjon, spesiellt til ting som ikke koster så mye som jeg kan nske hos venninner, kommer bare på symaskin og Kenwood når noen spør ;-) Ønsker meg superundertøy, grønnplanter og kokebøker fra den lillekokebokserien da. =)
Pappas fultreffer :) Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Vi ønsker oss gavekort. Vi har lyst til å pusse opp, men har ikke råd enda selv, så da velger vi å ønske oss gavekort på det eller penger da.
Reflexia Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 gavekort overalt egentlig blomster hvit rye soffa=) lyskrone=) ullsokker ullstrømpebukse vannglass teskjeer dørmatte klær matvarer spesialkaffe komfyr bilder tannbørste=) sjampo,balsam osv hårstæsj "arbeidstimer"(får det av lillesøstra mi hver bursdag...hu kommer å gjør husting/passer ungene osv...super gave!!) sko lue votter
jente,jente, ? Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Brun skinnjakke (er en spesiell jeg går og sikler etter..) rosa stövsuger (elektrolux eller noe) deler til bestikket vi samler på gavekort i div. butikker.. går med uansett hvor det er egentlig undertöy er det jeg har på lista mi i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå