Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Kan noen hjelpe med med jentenavn. Vi har guttenavnet klart, men d kan jo hende d blir jente også. Har termin om 1 1/2 uke så d begynner å haste litt synes j. Noen som har noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Sjekk navneguiden! http://www.dinbaby.com/felles/navneguiden
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Victoria Alexandra Emma Amalie Maria
prebs Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Her er noen jeg liker godt: Johanne Hedvig Thale Ingvild Ingeborg Kristin Elida Ebba Klara Agnes Ane Nicoline Henriette Synne Pernille Oline Nanna I tillegg liker jeg alle poppisnavnene på jenter : )
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Takk for svar Synes dette er så vanskelig j... Er virkelig mye å tenke på.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Hørte et navn her om dagen som jeg likte veldig godt! Olea! Kjempefint da, selvom jeg ikke liker jentenavn som begynner på O sånn generellt Ellers, så har vi jo Alva Selma Vilma Leah Eleah Kommer ikke på noen fler jeg liker for øyeblikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå