Gå til innhold

Svigermor kan bli min nye sjef.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å skal sende en søknad på en jobb. Det er ikke noe jeg er utdannet innenfor (er utdannet sykepleier), men det gjør ikke så mye.

Saken er at hvis jeg får den, så er det SVIGERMOR som kommer til å bli min sjef.

Jeg har et godt forhold til svigermor og jeg vet at hun er veldig glad i meg også. Likevel tenker jeg nå at jeg er redd for at hun skal endre sitt syn på meg hvis hun nå skal bli sjefen min. Svigermor er veldig flink i sitt fag og er en person som setter pris på flinke mennesker. Jeg er så redd for å skuffe henne....

Jeg hører og ser jo at dette er ganske teite tanker, men jeg kan ikke noe for det....

Jeg lnsker virkelig å få denne jobben, og har skjønt at det er store sjangser for at jeg kan få den. Men kjenner at det er en bismak der.

Noen som er i samme situasjon eller noe lignende?

Hadde bare behov for å lufte litt tanker her...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svigermor som sjef. Hun jobber ikke så mye nå da-kun 2 dager i uken. Men det fungerer veldig bra. Det jeg var skeptisk til i begynnelsen var hvordan de andre ansatte ville forholde seg til meg-om jeg fikk ta del i "praten# på bakrommet-eller om de alltid ville vokte sine ord/behandle meg annerledes. Men alt fungerer bra. Hun oppfører seg som sjefen min på jobb og som svigermor utenfor jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...