Gå til innhold

Treg mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+5 uker på vei, og har hele tida slitt med skikkelig treeeeg mage. Sist uke hadde Spar 10 krs marked, og da var Activia på tilbud (de yoghurtene så de reklamerer så fint om på tv..)

Så tenkte eg jo at, why not, kan jo kjøpe en pakke å se om det smaker (tenker når noen sier tran smaker godt på reklamen, så blir eg litt skeptisk når de sier dette smaker godt...)

Men jammen var yoghurtene gode, i den 10kr pakken eg kjøpte var det to stykk, så dagen etter var eg tilbake i butikken å kjøpte flere, sånn at eg hvertfall har for ei uke. Eg har kun kjøpt den med jordbærsmak da, syns de var gode. Etter 4 dager med Activia yoghurt kan eg med sikkerhet si at magen begynner å bli litt mer stabil, og det UTEN at det smakte vondt!! :) Bare et lite tips fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte også sånn yoghurt, bare for å teste.. kjøpte den med skogsbær og bringebær tror jeg det var.. og den var sinnsykt god! jeg som egentlig ikke klarer bærbiter i yoghurten.. men de var utrolig gode! :D

En annen ting når det gjelder treg mage.. ikke spis mye bananer, det blir man treg av..

Skrevet

Dere kan også kjøpe Vi-Siblin på apoteket... Den fungerer godt mot treg mage og kan trygt taes når en er gravid... =o)

Skrevet

Fant ut at gratisvarianten fungerer utmerket jeg: Vann! Vann trekker ut i tarmen og gjør passasjen lettere. Funker fint for meg. Må bare huske å drikke nok. Et interessant poeng er at jeg faktisk ikke blir så mye mer tissatrengt enn vanlig, så jeg har sikkert et rimelig stort behov om dagen. Forsøker også å få i meg mye youghurt-produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...