Heira☆ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 .....Slankekrigen!!! Og det er ikke første gangen! Jeg er blitt helt håpløs etter jeg er blitt mamma. Til å begynne med, tenkte jeg at det er sikkert bare barseltårer. Men herregud, nå er gutten min 2 år, og det er IKKE blitt no bedre. Det er så vidt jeg kan se på nyhetene, for ofte kommer det en tåre eller to der også....
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hehe, sånn er jeg også... Verste jeg kan se på er "extreme makeover home edition" på tv3, da hylgriner jeg... Jeg kan egentlig grine av hva som helst for tiden, blir rørt av det meste...=P
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 fikk forøvrig tårer i øynene en gang jeg så den reklamen for bleierabatt på kiwi, med de ungene som teller til tre... hehe, syns de var så flinke og nydelige=)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Uff sånn er det her også,kan plutselig begynne å grine av reklame jeg. hehe
Julimams Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg strigåter når jeg ser på f.eks. friidrett eller ski fordi de blir så glade fordi de vinner.. Gjorde dette litt før, men har blitt MYE verre etter jeg ble mamma. sommer-OL nå, hjemme med en ukesgammel baby jeg gråt og gråt og gråt, hehe. Også blir jeg helt gal når folk gjør noe sammen, særlig det "last night of the proms" som gikk i går på TV. Kan ikke se på. Jeg får så vondt klump i halsen, pustebesvær og setter i gang vannverket. Tror jeg blir så rørt at så mange mennesker klarer å bliå glade og å kose seg så utrolig sammen..
LilleStjerne Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Ha Ha! Godt å høre at det ikke bare er jeg som sitter her og griner... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå