Gå til innhold

Er det muuulig?! Her sitter jeg å griner av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....Slankekrigen!!! Og det er ikke første gangen!

Jeg er blitt helt håpløs etter jeg er blitt mamma.

Til å begynne med, tenkte jeg at det er sikkert bare barseltårer. Men herregud, nå er gutten min 2 år, og det er IKKE blitt no bedre.

Det er så vidt jeg kan se på nyhetene, for ofte kommer det en tåre eller to der også....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Hehe, sånn er jeg også... Verste jeg kan se på er "extreme makeover home edition" på tv3, da hylgriner jeg...

Jeg kan egentlig grine av hva som helst for tiden, blir rørt av det meste...=P

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

fikk forøvrig tårer i øynene en gang jeg så den reklamen for bleierabatt på kiwi, med de ungene som teller til tre... hehe, syns de var så flinke og nydelige=)

Skrevet

Uff sånn er det her også,kan plutselig begynne å grine av reklame jeg.

hehe

Skrevet

Jeg strigåter når jeg ser på f.eks. friidrett eller ski fordi de blir så glade fordi de vinner.. Gjorde dette litt før, men har blitt MYE verre etter jeg ble mamma. sommer-OL nå, hjemme med en ukesgammel baby jeg gråt og gråt og gråt, hehe.

Også blir jeg helt gal når folk gjør noe sammen, særlig det "last night of the proms" som gikk i går på TV. Kan ikke se på. Jeg får så vondt klump i halsen, pustebesvær og setter i gang vannverket.

Tror jeg blir så rørt at så mange mennesker klarer å bliå glade og å kose seg så utrolig sammen..

Skrevet

Ha Ha! Godt å høre at det ikke bare er jeg som sitter her og griner... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...