Gå til innhold

Ang. å legge til ekskjærester på facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fikk venneforespursel fra en eks som han ikke har snakket med på tja rundt 6 år. Det var et stygt brudd da hun hadde vert utro mot han opptil flere ganger.. Noen flere her som hadde reagert på noe sånt? Hva får henne til å tro at han nå vil være "venn" med henne ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er vel ikke VENN selv om man er venner på facebook. Føler det er mer gamle bekjente som fyller opp min venneliste om dagen... Har jo ikke kontakt med halvparten av de engang, men det er jo gøy å se hva folk driver med uavhengig av hav som har skjedd i fortiden. Har flere ekser der jeg, og det bekymrer meg ikke hvis mannen har det heller...

Kanskje hun har "dårlig samvittighet", og bare vil se at han har det bra? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men var han "ungdom" da alt dette skjedde, ville jeg latt det gå i glemmeboken;)

Er han bitter? Elelr er du sjalu?

Skrevet

En er jo ikke venn på samme måte som irl. Det er jo bekjente, og det er de jo. Jeg og mannen min har begge ekser som "venner", også de som vi kanskje ikke likte så godt etterpå. Det har jo gått så mange år.

Skrevet

Når dere forklarer det sånn så er det jo greit, var bare mannen som syns det var litt rart (jeg og) at hun bare dukket opp innpå der .Hun var også gravid med ham men tok abort.. Og nei, jeg er ikke sjalu, tenker bare på han, det tok han veldig lang tid for han å komme over ho.

Skrevet

Sambo har sin barndomskjæreste som venn på facebook...de var sammen til de var 20,men avsluttet forholdet som venner. Men han fant senere ut at hun hadde vært utro...han har henne fremdeles på vennelista,men de er jo ikke venner nå mere. De har ingen kontakt. Hans siste X la han også til som venn,men han rett og slett hater henne,så hun ble avvist!

Samme hos meg...jeg hater X'n min! Aldri i vernden om jeg legger han til på facebook,eller nettby. Synes det er mye bedre å ha bekjente som man ikke har sett på 10 år som venner,enn å ha sine X'er som venner. Er ikke noe big deal hos oss,vi bare ikke legger dem til vennelista fordi jeg ikke har noe til overs for min X,og han har ingenting til overs for sin X...

Skrevet

Tar ikke akkurat venner på facebook så seriøst.. De fleste legger jo til folk dem bare er på hei med. Til og med en fyr venninna mi var litt ekstra hyggelig i kassa på rimi la henne til.. :s

Så ville ikke akkuratt tatt det så seriøst.. Har selv ekser på face, og samme med samboer, men de la til meg, og er litt morro, og se at han fyren som nærmest fikk svettetokter når det ble snakk om barn og giftemål, nå er godt gift, med 2barn.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...